Avtosfer.az | Reklam
Sovet avtomobilləri qərb avtomobillərinin nüsxəsidir? - FOTO
Avtodünya 4 Dekabr 2019 16:00 564 dəfə oxunub
Sovet avtomobilləri qərb avtomobillərinin nüsxəsidir? - FOTO
Moskviçlərin sonrakı üç nəsli Opelin məhsullarını gecikərək təkrarlayacaq

SSRİ-nin Elmi Tədqiqat  Avtomobil institutu işçi xalqın kapitalist məzlumlarından bir neçə qabaqcıl modeli "öyrənmək üçün" satın alırdı və bir neçə ildən sonra sovet variantı istehsal olunurdu. O vaxta qədər prototipin istehsalı artıq dayandırıldı və sovet nüsxəsi on ildən çox müddətə istehsal olunurdu.

SSRİ-nin ilk kütləvi minik avtomobili Amerika avtomobil sənayesindən borc alınmışdır. GAZ A, Amerikanın Ford-A şirkətinin lisenziyalı bir nüsxəsidir. SSRİ 1929-cu ildə Amerika şirkətindən istehsal üçün avadanlıq və sənədlər aldı və iki il sonra Ford-A istehsalı dayandırıldı. Bir il sonra, 1932-ci ildə ilk GAZ-A avtomobilləri istehsal edildi. Bir il sonra, 1932-ci ildə ilk GAZ-A avtomobilləri istehsal edildi.

Zavodun ilk maşınları Amerikan Ford şirkətinin təsvirlərinə görə hazırlanmasına baxmayaraq, əvvəllər Amerika prototiplərindən bir qədər fərqləndilər.

Lakin 1936-cı ildən sonra Moskva və Leninqradda köhnəlmiş GAZ-A-nın istismarı qadağan edildi. Az saylı avtomobil sahiblərinə GAZ-A-nı dövlətə təhvil vermək və əlavə yüklü yeni GAZ-M1 almaq tapşırıldı.

GAZ-M-1 Emka (1936-1943).

Öz növbəsində, GAZ-M1 - 1934 ilin Ford Model B (Model 40A) modellərinə uyğun olaraq tərtib edildi, sənədləri müqavilə şərtlərinə görə Amerika tərəfi tərəfindən GAZ-a təhvil verildi.Modelin daxili iş şəraitinə uyğunlaşdırılması zamanı avtomobil əsasən sovet mütəxəssisləri tərəfindən yenidən dizayn edilmişdir. Müəyyən mövqələrdə olan Emka sonrakı Ford istehsalını üstələdi.

L1 "Qırmızı Putilovets" (1933) və ZIS-101 (1936-1941)

Sovet eksperimental minik avtomobili, Amerika standartlarına görə yuxarı-orta sinfə aid olan Buick-32-90-ın ​​dəqiq kopiyası idi.Əvvəllər Fordson traktoru istehsal edən "Qırmızı Putilovets" fabriki 1933-cü ildə L1 6 nüsxəsini istehsal etdi. Nəqliyyat vasitələrinin xeyli hissəsi ciddi ziyan görmədən Moskvaya çata bilmədi. Nəticədə, Krasny Putilovets traktorlar və tanklar istehsalına yönəldildi və L1-nin yenidən işlənməsi Moskva ZiS-ə verildi.

Buick'in (Byuik?) kuzovu artıq otuzuncu illərin modasına uyğun gəlmədiyi üçün onu ZiS-də yenidən dizayn etdilər. Sovet eskizlərinə əsaslanan Amerikan kuzov salonu Budd Company, bu illər üçün zərif və xarici görünüşlü müasir bir kuzov tərtib etdi. Bu dövlətə yarım milyon dollara başa gəldi və 16 ay çəkdi.

KIM-10 (1940-1941)

İngilis Ford Prefektinə əsaslanan ilk Sovet istehsalı kiçik avtomobil.

Amerika Birləşmiş Ştatlarında sovet rəssam-dizaynerinin modellərinə uyğun olaraq ştamplar düzəldilmiş və kuzov təsvirləri hazırlanmışdır. 1940-cı ildə zavod bu modelin istehsalına başladı. KIM-10 ilk həqiqətən "xalq" sovet avtomobili olmalı idi, lakin Böyük Vətən Müharibəsi ölkə rəhbərliyinin əksər vətəndaşları fərdi maşınlarla təmin etmək iddialı planının həyata keçirilməsinə mane oldu.

 

Moskviç 400,401 (1946-1956)

Sovet kiçik avtomobili 1937-1940-cı illərdə Almaniyada General Motors konserninin Alman Opel şöbəsində Almaniyada istehsal edilən, sağ qalmış nüsxələr, sənədlər və avadanlıqlar əsasında yenidən qurulan Opel Kadett K38 avtomobilinin tam bir analoqu idi.

Avtomobilin istehsalı üçün avadanlıqların bir hissəsi Rüsselheimdəki Opel zavodundan (Amerikanın işğal zonasında yerləşən) çıxarıldı və SSRİ-də quraşdırıldı.

Itmiş sənədlər və istehsal üçün avadanlıqların əhəmiyyətli bir hissəsi yenidən yaradıldı və iş Almaniyada Sovet hərbi idarəsinin əmri ilə müharibədən sonra yaradılan dizayn büroslarında çalışan sovet və sərbəst Alman mütəxəssislərindən ibarət qarışıq əmək kollektivlərinin qüvvələri tərəfindən aparıldı.

Moskviçlərin sonrakı üç nəsli Opelin məhsullarını gecikərək təkrarlayacaq.

QALEREYA
ŞƏRH YAZ
Ad
E-mail
Şərh