Bu maşınları "avtomat karobka" adıyla satırlar, amma elə deyilmiş - FOTO

Yazarlar 25 Mart 2020 09:00 Oxunub 10936
Bu maşınları "avtomat karobka" adıyla satırlar, amma elə deyilmiş - FOTO
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz
"Robotlar" klassik hidromexanik avtomatik transmissiyadan daha ucuzdur

Çox vaxt alıcılar iki pedalı olan bir avtomobili klassik "avtomat" olan avtomobil kimi qəbul edirlər. Bir çoxları yalnız qaz və əyləci sıxaraq gedə biləcəyini və heç bir şey barədə düşünməyəcəyini zənn edir. Təəssüf ki, bu bahalı transmissiya təmiri ilə başa çatır. Avtosfer.az portalı bunun niyə baş verdiyini və fəlakətdən necə qorunmağın yollarını aşağıda izah edəcək.

Son zamanlar müxtəlif siniflərdə və qiymət kateqoriyasındakı avtomobillərdə bir və ya iki pedallı robotlaşdırılmış ötürücülər meydana çıxdı. İstehsalçılar getdikcə öz modellərində tətbiq edirlər və bu başa düşüləndir. "Robotlar" klassik hidromexanik avtomatik transmissiyadan daha ucuzdur. Marketoloqlar öz işlərini görürlər, tez-tez avtomobillərin əsl "avtomat" olduğunu firma saytlarında qeyd edirlər.

Bu, qismən doğrudur, çünki ötürücülər avtomatik olaraq dəyişir. Sürücü yalnız qaz pedalını sıxmalıdır. Və burada kütləvi şikayətlər və problemlər yaranır. İnsanlar adi tək diskli “robot”un eyni mexaniki ötürücü olduğunu bilmirlər, lakin mufta və ötürücü dəyişdirmə mexanizmlidir. Buna görə də, mufta ayırması və qoşulması zamanı birincidən ikinci ötürücüyə keçməsində istehlakçının tamamilə xoşlamadığı bir təkan olacaq. Axı normal "avtomatik" ötürücüdə belə bir şey yoxdur. Nəticədə, avtomobil sahibləri tez-tez avtomobilin "axmaqlamağından" şikayət edirlər. Belə hallarda qaz pedalını daha çox sıxırlar. Ancaq bu mütəmadi edilsə, onda 15000 km-dən sonra muftanı sadəcə yandırmaq olar. Yadda saxlayın: “robot” un daha uzun ömür sürməsi üçün onu rahat və qəfil sürətləndirmədən sürmək lazımdır.

İki pedallı “robot” texnolojidir və tək disklidən daha bahalıdır. Ötürücüləri dəyişdirərkən heç bir nəzərə çarpan təkanlar olmur. Belə transmissiya adi "robot" və ya "avtomatik"dən daha yumşaqdır. Beləliklə, onu daha ehtiyatlı idarə etmək lazımdır.

Bu cür "qutuların" əksəriyyəti yanacağa qənaət etmək üçün qurulmuşdur. Buna görə də mümkün qədər tez bir zamanda yüksək ötürücülərə keçməyə çalışırlar. Bu tıxaclarda və ya "parçalanmış" hərəkətdə qəddar bir zarafat edir. "Qutu" alqoritmi mexatronika (ötürücü idarəetmə modulu) və pedal disklərinə böyük bir yük qoyan ötürücüləri birincidən üçüncüyə və sonra geri çəkilməyə başlayır. Tıxaclarda müntəzəm olaraq getsəniz, o zaman güclü təkanlar görünəcəkdir. Avtomobili mufta disklərini dəyişdirməyə və ya mexatronikanı təmir etmək üçün ödəniş edəcəyiniz bir xidmət mərkəzinə aparmaq məcburiyyətində olacaqsınız. Sahibinin cibinə bahalı zərbə vura bilər.

Ona görə də tıxacda "robot" seçicisini əl rejiminə çevirin və birinci və ya ikinci ötürücülərdə hərəkət edin. Beləliklə, "qutuda" daha az yük olacaq, çünki avtomatika sürət qutusunu "qovmağı" dayandıracaqdır. Və ötürücülük nə qədər az olarsa, ötürmə mənbəyi də o qədər yüksək olar.

 

Natiq Nazimoğlu

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh