Reklam

İşlənmiş avtomobil alanlar bunları biməlidir - FOTOLAR

Avtobazar 26 Dekabr 2015 00:57 Oxunub 10424
İşlənmiş avtomobil alanlar bunları biməlidir - FOTOLAR
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz
Avtomobilin qəzalı olub-olmamasını yoxlamağın bir neçə sadə üsulu var
İkinci əl avtomobil almaq riskli bir ticarətdir. Hər zaman maşını satıcının dediyi vəziyyətdə deyil, daha pis halda olması ilə üzləşə bilərik. Ən vacib məsələlərdən biri isə avtomobilin qəzalı olub-olmamasıdır. Həm avtomobilin öz sahibinə xidmət müddətinə, həm də sonra satmaq istəyərkən qiymətinə təsir edən amildir.Bunu yoxlamağın  isə bir neçə sadə üsulu var.
 
1. Ancaq təmiz avtomobilə baxın. Hətta az toz qatı  əziklərin üstünü örtə bilər.
 
2. Maşina baxış gündüz vaxtı küçədə, ya da yaxşı işıqlandırmanın olduğu  yerdə baxılmalıdır. Gün işığında  boyanın  tonlarında fərqi və səthdəki əyriliyi müəyyən etmək daha asandır. 
 
3. Şübhəli məqamlarda  oxşar yerləri digər tərəflə birləşdiyi yerlərdə – sağda və solda, öndən və arxadan yoxlayın. Zərbələr və bərpa işlər çox nadir hallarda simmetrik olur.
 
4. Əgər maşın hissə-hissə rənglənibsə, fərq parıltı fərqinə, şaqrenin (boyanın portağal səthindəki kimi qeyri-bərabər çəkilməsi), kraterlərin mövcudluğu və lak boya örtüyündə tozlu səthlə bilinəcək.
 
5. Əgər xarici baxış zamanı  hər hansı bir şübhə yaranarsa, avtomobili qaldırıcı qurğu ilə  qaldırıb, oradan baxın. Adətən görünməyən hissələri çox da dəymirlər və ona baxaraq xəsarətin miqyasını öyrənmək mümkündür. 
 
6. Əgər maşın bərk dəyibsə bir neçə detal  dəyişdirilmiş olur. Bunu daxildə motor bölməsinin daxilindəki rənglə müəyyən etmək olar. İstehsal zamanı  daxili səth üçün adətən xarici boyadan az fərqlənən ucuz boyadan istifadə edirlər. Ancaq yerli təmir zamanı isə  heç kim görünməyən  yerlər üçün boya seçmədiyindən ümumi boya ilə uyğun rəngdə olacaq.
 
7. Ciddi zədələrin çoxu  avtomobilin aşağı hissəsində olur və ilk baxışda nəzərdən qaçır. Bununla belə cəlb baxış üçün açıq olan yerlər  ideal vəziyyətdə olur.
8. Qabarıq  yapışqan, yaxud çox illik istifadəsinə rəğmən yeni kimi parıldaması alıcını şübhələndirməlidir. Bu avtomobilin yenidən boyandığının göstəricisi ola bilər. Bunu təsdiqləmək üçün lak-boya örtüyünün qalınlığını ölçən xüsusi alətlər mövcuddur.  Detalın boyanıb boyanmadığını enliyi ölçən cihazla müəyyənləşdirmək olar. Bu yolla  dəmir, yaxud alümininum detalları yoxlamaq mümkündür. Plastik isə, təəssüf ki, yoxlamaq mümkün deyil. Bununla belə bu cihaz çox bahalı olduğundan yəqin ki, bir çoxlarınız almaq istəməyəcəksiniz. Daha  rahatı  texniki mərkəzdə mütəxəssisdən kömək istəməkdir. Onlar  hər bir detalla bağlı sizə ətraflı məlumat verəcək: boya sonradanmı çəkilib, təmirsizmi rənglənib, yoxsa əvvəlcə malalanıb… Əlbəttə, bunun üçün də müəyyən məbləğ ödəməlisiniz, ancaq həm alınacaq cihazdan çox ucuz başa gəlir, həmçinin avtomobil barədə tam məlumatı əldə etmiş olacaqsınız.
 
9. Təəssüf ki, gündəlik istimar zamanı, xüsusən də şəhərlərdə avtomobilin bamperi, qanadları, qapıları zərər çəkir. Əgər kefiyyətli təmir olunubsa, bu qorxulu deyil. Ancaq avtomobil ciddi qəzaya uğrayıbsa, bundan da acınacaqlısı, bir neçə avtomobildən yığılıbsa, xarici detallardan əlavə, kuzovun yükdaşıyan elementləri də  deformasiyaya uğrayacaq. Təsadüf hallarda təmir bütün qaydalara uyğun olaraq aparılır.  Təmirə az pul xərcləyən  satıcı onu bazar qiymətinə satmağa çalışır. Bu hal yol-nəqliyyat hadisəsi zamanı təhlükəli ola bilər, bundan əlavə  hərəkət hissəsinin  tənzimlənməsmindən problemlər yarada bilər.
 
 
Çalışın avtomobil alarkən avtomobil diaqnostikası və lak-boya örtüyü üzrə mütəxəssisdən yardım alasınız. Həmçinin istənilən diler mərkəzinə getmək və diaqnostikasını aparmaq olar.
 
 
 
faktxeber.com
ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh