Bu illərdə istehsal olunan mühərriklər qəfil xarab ola bilər – SÜRÜCÜLƏRƏ TÖVSİYƏ

2.0 BiTDI (CFCA) mühərriklərində yüksək yağ istehlakının və mühərrikin tutulması riskinin əsas səbəbinin EGR soyuducusundakı konstruksiya qüsuru olduğu bildirilir. Avtomobil mütəxəssisləri vurğulayırlar ki, kövrək materiallardan hazırlanmış bu detal zamanla dağılaraq mühərrik üçün ciddi təhlükə yaradır.
Avtosfer.az xəbər verir ki, xüsusilə müəyyən istehsal tarixləri arasında buraxılmış bu mühərriklər mexaniklər tərəfindən çox riskli hesab olunur. Sürücülərin əksəriyyəti isə təhlükənin fərqində belə deyillər.
Mütəxəssislərin sözlərinə görə, 180 at gücündə olan 2.0 BiTDI (CFCA) mühərrikləri yüksək yağ sərfiyyatı (1000 km-də 0,5–1 litr) kimi əlamətlərlə özünü büruzə verir və bu, səssiz şəkildə gedən ciddi nasazlıq prosesinin başlanğıcıdır. Bu simptomlar mühərrikin tamamilə sıradan çıxmasından və çox yüksək təmir xərclərindən əvvəl sahibinə verilən son xəbərdarlıq sayıla bilər.
“VAG-Expert” mexaniklərinin məlumatına görə, 2009–2015-ci illər arasında istehsal olunmuş 180 at gücündə CFCA kodlu mühərriklərin böyük əksəriyyəti artıq bu xroniki problemlə qarşılaşıb və ya təxminən 100 min kilometr yürüşdə bu nasazlıq baş qaldırıb.
Problemin mənbəyi EGR soyuducusunun davamlı olmayan materialdan hazırlanmasıdır.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, soyuducunun alüminium komponentləri zamanla parçalanır və işlənmiş qazlarla birlikdə yanma kameralarına daxil olur. Burada ərimiş alüminium hissəcikləri yağla qarışaraq silindr halqalarının pistonlara yapışmasına, silindr divarlarında cızılmalara səbəb olur.
Zəncirvari prosesin davamında pistonlar sıradan çıxır və mühərrik tamamilə yararsız hala gəlir. Emalatxanaya gətirilən belə nəqliyyat vasitələrinin silindr divarları, krank mili və yataqları çox vaxt ciddi zədələnmiş olur.
Səlahiyyətli servislərə üz tutan avtomobil sahiblərini isə çox bahalı təmir gözləyir. Çünki mühərrikin yeni aqreqatla əvəz edilməsi ilə yanaşı, həddindən artıq yağ yanması nəticəsində zədələnmiş DPF filtri, katalitik konvertor və müxtəlif sensorların da dəyişdirilməsi tələb olunur. Bu halda ilkin təmir dəyəri yüz minlərlə türk lirəsinə çata bilər.
EGR soyuducusu təsadüfən vaxtından əvvəl sıradan çıxıb orijinal hissə ilə əvəz edən sürücülər mühərriklərini ağır zədələrdən qorumuş ola bilərlər.
“VAG-Expert” kimi ixtisaslaşmış emalatxanalar mühərriki tam sökərək hərtərəfli təmir edir. Bu prosesə nasaz EGR soyuducusunun təkmilləşdirilmiş versiya ilə dəyişdirilməsi, piston və halqalarının yenilənməsi, krank milinin və silindr başlığının emalı kimi mühüm addımlar daxildir.
Belə təmirin dəyəri səlahiyyətli servisdə mühərrikin tam dəyişdirilməsindən xeyli aşağı olur. Bu emalatxanalar hətta zavod qüsurlarını, məsələn, etibarsız balans şaft modullarını aradan qaldıraraq mühərrikin zavod çıxışından daha güvənli vəziyyətə gətirilməsinə zəmanət verir və limitsiz yürüşlə bir illik təminat təqdim edir.
Köhnə mühərriki işlənmiş mühərriklə əvəz etmək ilk baxışdan sərfəli görünsə də, mütəxəssislər bu seçimə ehtiyatla yanaşmağı tövsiyə edirlər. Çünki bazardakı işlənmiş mühərriklərin böyük hissəsi eyni xroniki problemə malikdir və yenidən sıradan çıxma ehtimalı yüksəkdir.
Eltac Zülfüqaroğlu














