Yol qəzalarından necə qorunaq? "Sürət həddi aşağı salınması yarımçıq addımdır" - Açıqlama
Ölkə ərazisində yol qəzalarının sayı artıb. Xüsusi ilə pik saatlarda yol qəzaları baç verir. Təəssüflər olsun ki, qəzalar çox zaman insan ölümü ilə nəticələnir. Qəzaların sayının artmasına hansı amillər təsir edir?
Məsələ ilə bağlı nəqliyyat üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev Sonxeber.az-a açıqlama verib.
Ekspert bildirib ki, sürət həddi aşağı salınması yarımçıq addımdır:
"Qəzaların olması bütün dünya ölkələrində gzölənilən bir hadisədir. Əsas məsələ bundan sonra hansı tədbirlərin görülməsidir. Səhər daxilində bəzi küçələrdə sürət həddi aşağı salındı. Bu yaxşı haldır, amma yarımçıqdır. Dünyanın bir çox ölkələrində Vision zero" (yollarda ölüm hallarına sıfır dözümlülük siyasəti) konsepsiyası tətbiq olunur.
Bu konsepsiyada insan səhv edə bilər, əsas odur ki, ölüm halı baş verməsin. Piyada adacıqlarının qurulması, səki səviyyəsinə qaldırılması, keçidlərin təşkili, svetofor idarəsi, bu elementlər çox vacibdir. Bu zaman sürücü istəsə belə sürətli sürə bilməyəcək.
Piyada adacıqlarını qurulsa, zolaqların ensizləşdirilirsə sürücü də daha diqqətli olar. Piyada adacıqları tipli keçidlər şəhərdə daha çox olmalıdır. Azərbaycan əhalisinin 37 faizi azmavillidir. Yənİ 3.8 milyon insan azmobilli insan koteqoriyasına daxildir. 600 min ölkədə əlil olnan şəxs var. Ona görə də bu növ həllə ehtiyac var.
Qəzalar isə sürətli sürməyə stimullaşdıran küçələrdən daha çox formalaşır. Qəzaların səbələri müxtəlif ola bilər: hava şəraitindən, ehtiyatsızlıqdan və s. Əsas qəzanın nəticəsidir. Qəzalar insan ölümü ilə nəticələnirsə, bu artıq ciddi bir siqnaldır. Buna görə də dünyanın bir çox ölkələrində tətbiq edilən sistemə keçmək lazımdır".