Mühərrik niyə “yağ yeyir”? - 5 səbəb və HƏLL YOLU

Yazarlar 12 Fevral 2020 22:05 Oxunub 28136
Mühərrik niyə “yağ yeyir”? - 5 səbəb və HƏLL YOLU
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz
Bütün müasir mühərriklər vəhşi yağ yeməkdən əziyyət çəkirlər

İndi qaraj mütəxəssisləri iki əfsanə bilirlər. Birincisi: bütün müasir mühərriklər vəhşi yağ yeməkdən əziyyət çəkirlər. İkincisi: yağın "getməməsi" üçün daha qatı bir şey tökmək lazımdır. Gəlin bunun həqiqətən belə olub-olmadığını araşdıraq. Ancaq ilk və ən vacib şey: yağı yanma kamerasına tökdükcə tökürsənsə və ya axıdırsa, emalatxanaya getmək lazımdır. Bizyalnız "canlı" mühərriklər haqqında danışırıqki, daha çox xidmət göstərsinlər və daha yaxşı işləsinlər.

https://avtosfer.az/upload/news/small/05c282b.jpg

Ətraf mühitin təmiz olması kimə lazımdır?

İndi bütün dünya istehsalçıları zərərli tullantıların tənzimlənməsi üçün möhkəm bir çərçivəyə salınıb. Daha az yanacaq yansın - təmiz hava. İnsanlar qənaətcil maşın almaq istəyirlər. Yük maşınlarında çuqun benzin mühərrikləri keçmişdə qaldı, nəinki içdiyimiz şirələr iki litr oldu. Bəli və iki litr artıq bir - lüksdür! Mühərriklər daha yüngül, incə oldu. Və bu güc qurğuları mühərrikin içərisindəki güc itkisini azaltmaq üçün duruluğu az olan yağlardan istifadə etmək üçün hazırlanmışdır.

Özü öyrənmiş mexanik tərəfindən tövsiyə olunduğu kimi "bir az daha qatı tökülsün" etsək, nə olacaq? Birincisi, yanacaq istehlakı artacaq. İkincisi, sistem daha çox maye yağlar üçün nəzərdə tutulduğu üçün yağ tədarükü pisləşəcəkdir. Üçüncüsü, soyutma pisləşəcək. Nəticədə mühərrik hissələrində yük artacaq və onlar qırılacaqlar. Sizə bu lazımdırmı?

Yağ hara “gedir”?

https://avtosfer.az/upload/news/small/466b4ad.jpeg

İstənilən halda, yağın səviyyəsi azalır, çünki porşen və silindr divarları arasında hələ də kiçik bir boşluq var. Müasir mühərriklərdə belədir, əvvəllər də belə olub. Tamamilə "sağlam" bir mühərrikdə də yanma kamerasında olan yağ qatı bir az buxarlanır və yanır. İstehsalçı faktiki yağ istehlakını göstərmirsə, norma faktiki yanacaq istehlakının 0,05 ilə 0,5% arasında hesab olunur. 100 km məsafəyə 10 litr benzin yandırırsız - 1000 kilometrə, şübhəsiz ki, 50 ml-dən yarım litr 0.5 litrədək yağ "gedəcəkdir". Böyük dağılmadır!

Baxımlı mühərrikdə yağ istehlakının artmasının bir çox səbəbi var. Bunlardan 5-i əsasdır:

Yağın yüksək təzyiqi - Məsələn, daha qatı yağ istifadəsi səbəbindən. Ya da öz xüsusiyyətlərini itirib və soyuqda jele halına çevrilir.

Köhnə hava süzgəci (filtr) -Hava ilə birlikdə yolda qalxan çirk, yanma kamerasına daxil olur, yağla qarışır, porşen halqalarını çirkləndirir, aşındırıcı pastaya çevrilir və silindr divarlarını "genişləndirməyə" başlayır.

Mənfi şərtlər - Soyuq başlayır, qızmadan idarə olunur, tıxaclar, işıqforlarda qovmaq, uzun müddət "sərbəst" işləyir - bütün bunlar çətin şərtlər hesab olunur. Məsələn, əgər mühərrik uzun müddət "sərbəst" dövriyyədə işləyirsə, mühərrik aşınması artır. Soyuq işə salma da aşınmaya səbəb olur, çünki bütün yanacaq yanmır və yağa daxil olur. Aşınma artır - yağ istehlakı artır.

Dəyişdirmə aralılığının artırılması - Hətta yaxşı yağ tədricən öz xüsusiyyətlərini itirir, vaxtında dəyişdirilməlidir, bu, avtomobillər üçün təlimatlarda aydın şəkildə göstərilir.

Pis yağ - Mühərriki yağlamır və yumur, əksinə daha sürətli buxarlanır və yandıra bilər.

Hər şeyi düzgün etmək

Bütün bu problemlərin nəticələrindən bir anda qurtulmaq üçün yalnız avtomobilə yetrincə qulluqdan sonra nail olmaq olar. Yağ, tövsiyə olunan özüllük(qatılıq, duruluq) sinifinə, müəyyən bir avtomobil istehsalçısının uyğunluğuna və dözümlülüyünə, habelə mühərrikin növünə, məsafəyə və işləmə şərtlərinə görə seçilməlidir.

Siz yenə də Monza yağlarını seçin. Çünki bu yağlar Azərbaycana birbaşa Almaniyadan gətirilir.

https://avtosfer.az/upload/news/small/2a832f6.jpg

Natiq Nazimoğlu

FOTO QALEREYA
ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh