Təyyarədə mobil telefonlar niyə söndürülməlidir?
Amerika Birləşmiş Ştatlarında yeni aparılan bir araşdırmaya qatılan hər 10 sərnişindən dördü, uçuş zamanı elektron cihazlarını hər zaman bağlamadığını etiraf edib. Sfera.az xəbər verir ki, bütün dünyada etibarlı olan qaydalara görə siqnalları kəsən "uçuş konumunda" olsa belə 3 min metr (10,000ft) hündürlükdə elektron cihazların istifadə edilməsinə icazə verilmir. Bu hündürlükdən daha hündürdə notebook və ya musiqi çalan digər cihazların istifadəsinə icazə verilir.
Bizə bu cihazlarla təyyarədəki həssas elektron sistemlərin təhlükəli təsirindən qorunmaq üçün bu qaydaların əhəmiyyətli olduğu deyilir. Almaniyadakı Bielefeld Universitetindən Professor Peter Ladkin potensial təhlükələri, evlərdəki istilik qurğusuna əsaslandıraraq izah edib: "Evdəki mərkəzi istilik sistemi, borunun içindəki istilik dəyərləri istiqamətində dəyişikliklər edir. Alov tapançası borudakı suyu qızdırır. Temperaturu dəyişir və nizamlama funksiyasını yerinə yetirmək üçün sistemi hərəkətə gətirir".
Şəxsi cib telefonları da naviqasiya qülləylə əlaqə və havada qalmalarını təmin edən cihazları izləmək üçün aviyonik adlanan elektron əsaslı yüzlərlə sistem istifadə edən təyyarələrdə eyni təsiri yarada bilir.
Bəzi elektron cihazlar kokpitteki cihazlarla ünsiyyətə keçə biləcək sensorlara malikdir. Bu, yalnız cib telefonlarıyla bağlı bir məsələ deyil.
Qarşılıqlı təsir qorxusu, cihazların internetə və ya radio dalğaları istifadə edən mobil telefon şəbəkələrinə bağlanmasından qaynaqlanır.
Bunlar aviyonikdəki tezliklərə yaxın bir ölçüdədirsə, siqnallar və ya göstəricilər pozula bilər. Bu da radar, rabitə, toqquşma önləyici texnologiya kimi sistemlərə təsir göstərə bilər.
Əsas problem cihazların zədəli olub-olması lazım olandan daha çox radio dalğası yaymağa başlaması, ya da birdən çox cihazın siqnallarının birləşməsiylə daha çox böyüyə bilər.