“Yango Ride” Azərbaycanda sərnişinlər üçün yeni dəstək funksiyasını istifadəyə verib
Azərbaycanda sərnişinlərin ən çox rast gəlinən sorğularını təhlil edən “Yango Ride” şirkəti onların vaxtına qənaət etməyə kömək etmək üçün ani dəstək funksiyasını istifadəyə verib. Yenilik səfərdən əvvəl və səfər zamanı istifadəçilərin əksər sorğularını üç dəfəyədək daha sürətli həll etməyə imkan verəcək.
“Yango Ride” tətbiqində ani dəstək funksiyası istifadəyə verilib. Bu funksiya Azərbaycanda 850000-dən çox sərnişin sorğusunun təhlilinə əsaslanır. Yeni funksiya sərnişinlərə sürücü axtarışı, nəqliyyat vasitəsinin tapılması, sifarişin dəyişdirilməsi, səfərdən əvvəl və səfər zamanı dəstək kimi müxtəlif ssenarilər üçün sürətli həll variantları təklif edir. Yeni dəstək mərkəzi indi Azərbaycanda bütün “Yango Ride” istifadəçiləri üçün sifariş kartında əlçatandır.
Servisin açıqladığı statistik məlumata görə, 2024-cü il ərzində Azərbaycanda sərnişinlər dəstək xidmətinə avtomobildə unudulmuş əşyalar barədə 9000 dəfədən çox müraciət ediblər. Avtomobildə unudulmuş əşyalar sırasında telefon, bel çantası və eynək üstünlük təşkil edib. Yeni funksiyanın tətbiqi sayəsində sürücü səfərdən sonra unudulmuş əşyalar aşkar edərsə, “Yango Ride” tətbiqi avtomatik “push”-bildiriş göndərəcək. Sürücü itmiş əşyanı tapan kimi, tətbiq dərhal əlavə məlumat almaq üçün onunla əlaqə saxlamağı təklif edəcək.
“Yango Group” haqqında
“Yango Group” qlobal texnologiyaları yerli icmalar üçün uyğunlaşdırılmış gündəlik xidmətlərə çevirən texnologiyalar şirkətdir. İnnovasiyalara olan sarsılmaz sadiqliyimiz sayəsində biz dünyanın hər yerində qabaqcıl texnologiyaları müxtəlif regionlar üçün inteqrasiya edilmiş gündəlik xidmətlərə çevirir və təkmilləşdiririk.
Məqsədimiz dünyanın aparıcı innovasiyaları ilə yerli icmalar arasındakı boşluğu aradan qaldırmaq, bununla da əlaqələrin inkişafına və gündəlik həyatın yaxşılaşdırılmasına töhfə verməkdir.