Nissan - Sürətlə inkişaf edən avtomobil brendi
• Interbrand şirkətinin həyata keçirdiyi araşdırmanın nəticələrinə əsasən,2011-ci ildə 90-cı, ötən il isə 56-cı yerə layiq görülən Nissan markası bu il 49-cu yerə yüksəlib
• Nissan brendinin dəyəri 19% qalxaraq 9.082 milyard dollara çatıb.
Dünyanın aparıcı brendləri üzrə konsultasiya şirkəti olan Interbrand şirkətinin həyata keçirdiyi araşdırmanın nəticələri əsasında Nissan 2015-ci il üçün dünyanın ən dəyərli brendlərindən biri olub. Bu gün Interbrand şirkəti tərəfindən açıqlanan Ən yaxşı Qlobal Brendlərüzrə Araşdırmanın (BestGlobalBrandsStudy) nəticələrinə əsasən, 2011-ci ildə bu siyahıyailk dəfə daxil olduqda 3, 819 milyard dollar brend dəyəri ilə 90-cı yerdə, 2014-cü ildə isə 56-cı yerdə qərarlaşan Nissanşirkəti 49-cu cərgəyə yüksəlib. Bu il həyata keçirilən araşdırmanın nəticələrinə əsasən, Nissan ən yüksək sürətlə inkişaf edən avtomobil brendidir.
“Nissanın 5 qısa il ərzində 90-cı yerdən 49-cu yerə qədər sürətli yüksəlişi bizim düzgün istiqamətdə irəlilədiyimizin və istehlakçılarla dürüst münasibətlər qurduğumuzun göstəricisidir” –Nissan şirkətinin Korporativ Vise-Prezidenti və Marketinq və Brend Strategiyaları şöbəsinin qlobal rəhbəri Roel de Vries bildirib. “Həyəcanverici və innovativ bir qlobal brendi inkişaf etdirmək şirkətimizin uğurunun ayrılmaz hissəsidir”.
Araşdırmada Nissan şirkətinin gənc nəsillə münasibətlərinin möhkəm olduğu, effektiv sponsorluq imkanları və brendinsürücüləri arasında özəlləşdirmə üzrə təkliflərdən bəhs edilir və şirkət yenidən “Ən çox yüksələn” şirkət adını alıb.
Nissanbrendi 9, 082 milyard dollar məbləğində dəyərləndirilib. Ötən il 7.6 milayrd dollardan çox təxmini dəyərə sahib brendindəyərləndirilməsində bu il19% artım müşahidə olunub.
Araşdırmada həmçinin Nissan şirkətinin UEFA Çempionlar Liqasının 2015-ci ildə aktivsiyası və NBC kanalının “Amerikanın səsi” proqramı da daxil olmaqla gənc kütlələri də əhatə etmək üçün sponsorluq imkanlarına qoşulmasıalqışlanıb. Araşdırmanın nəticələrində həmçinin şirkətə məxsus məhsulların müştərilərin istəklərinə uyğun özəlləşdirilməsi vurğulanıb, müasir müştərilərlə əlaqə qurmağın münasib üsulları kimi yeni US JukeColorStudio studiyasındanvə Avropada LEAF alıcıları üçün innovativ yeni sahiblik sxemlərindən bəhs edib.
Ən yaxşı Qlobal Brendlər üzrə Araşdırma Interbrand şirkətinin dünyanın ən dəyərli brendləri üzrə illik hesabatıdır. Interbrand şirkətinin tətbiq etdiyi üsul, maliyyə göstəriciləri, brendin satınalmaya dair qərar qəbul etmə prosesi və brendin gücünü diqqətə alaraq davamlı investisiyalar (sərmayə yatırımı) vəbrendinbiznes aktivi kimi idarə olunmasını nəzərdə tutur.