Azərbaycana gedən DƏMİR YOLU XƏTLƏRİNİN bərpası: Paşinyanın layihəsi yenə BAHALAŞDI
Ermənistanda “Dünyanın kəsişməsi” layihəsi çərçivəsində dəmir yollarının bərpası xərcləri yenidən artıb. Ermənistan hakimiyyətinin Azərbaycan və Türkiyəyə gedən dəmir yolu xətlərinin bərpası məsələsi ilə bağlı qiymətləndirmələri son iki ildə kəskin şəkildə dəyişib.
Bu il ortaya çıxan yeni rəqəmlər də fərqlidir. Ermənistanın ərazi idarəetmə və infrastruktur nazirinin müavini bu yaxınlarda bəyan edib ki, qiymətlər yenə artıb.
Avtosfer.az Publika.az-a istinadən xəbər verir ki, layihəyə aşağıdakı xərclər daxildir:
- Meğri bölgəsində dəmir yolu hissəsinin bərpası - 187 milyon dollar;
- Azərbaycanla sərhəddən (Naxçıvan) Yeraşxa qədər olan hissə - 11,4 milyon dollar;
- Yeraşx-Gümrü xəttinin təkmilləşdirilməsi - 95 milyon dollar;
- Gümrü-Türkiyə sərhədi yolunun bərpası - 32,4 milyon dollar.
Məbləğə həmçinin texniki-iqtisadi əsaslandırma (1,6 milyon dollar) və tikintiyə nəzarət (32,6 milyon dollar) xərcləri daxildir. Qiymətləndirmə USAID-in dəstəyi ilə aparılıb.
Beləliklə, əvvəlki məlumatlarla müqayisə təxminlərdə əhəmiyyətli uyğunsuzluğu göstərir. Layihə xərclərinin dəyişmə dinamikası ayrı-ayrı bölmələrin timsalında xüsusilə nəzərə çarpır.
Yeraşx – Horadiz
Cari qiymətləndirmə:
2023-cü ildə Maliyyə Nazirliyinin rəhbəri bu rəqəmi 61,5 milyon dollar qeyd edib. Ermənistanın Ərazi İdarəetmə və İnfrastruktur Nazirliyi bunu 226 milyon dollar qiymətləndirib.
Gümrü – Türkiyə ilə sərhəd
Cari təxmin:
2023-cü ildə Maliyyə Nazirliyi 8-9 milyon dollar elan edib. Ərazi İdarəetmə Nazirliyi onu 17 milyon dollar olaraq qiymətləndirib.
Daha əvvəl Ermənistan MTUI-dən “Sputnik Ermənistan”a bildiriblər ki, “Dünyanın kəsişməsi” layihəsi çərçivəsində respublikada dəmir yolu hərəkətinin başlanmasının birinci ilində Ermənistanla region ölkələri arasında yük daşımalarının proqnozlaşdırılan həcmi 4,7 milyon ton olacaq.
Xatırladaq ki, bu layihə 2023-cü ilin oktyabrında Ermənistanın Baş naziri Nikol Paşinyan tərəfindən təqdim edilib.