Bütün avtomobillərin mühərrikləri polad qorunma ilə təchiz oluna bilər? - FOTO

Avtoxəbər 2 May 2020 11:43 Oxunub 2236
Bütün avtomobillərin mühərrikləri polad qorunma ilə təchiz oluna bilər? - FOTO
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz
Kapturların xarakterik bir problemi var

Mühərrik bölməsinin etibarlı qorunmasının quraşdırılması kiçik bir avtomobildən tutmuş geniş ölçülü krossoverə qədər tamamilə bütün avtomobillər üçün faydalıdır. Ancaq bu prosesə məsuliyyətsiz yanaşmamalısınız. Nəticələrin avtomobil üçün çox xoşagəlməz və hətta ölümcül ola biləcəyini söyləyirlər.

Karter üçün qorunma qurarkən sahibinin rastlaşa biləcəyi ən sadə problemlərdən başlayaq. Bazarlarda artıq zavodda quraşdırılmış qorunma ilə satılan bir çox maşın var. Bir qayda olaraq yaxşıdır, poladdandır. Güclü bir zərbəyə tab gətirə və mühərriki və ötürücü qutunu zədələrdən qoruya bilər. Oxşar "qalxanlar" məşhur Renault Duster və Kaptur krossoverlərindədir. Sonuncuda daha ətraflı dayanaq.

Kapturların xarakterik bir problemi var. Vaxt keçdikcə polad mühərrikin qorunmasının bərkidici boltları "quruyurlar". Bəli, belə ki, onları fırlamaq istəyəndə tez-tez qırılırlar. Bu, bir çox avtomobil sahibinin başağrısına çevrilib, ona görə də sonra "qalxan" çıxararkən və xüsusi pərçimləri quraşdırmaqda əziyyət çəkməmək üçün bərkidiciləri müntəzəm yağlamağı unutmayın.

Qorunma seçərkən pula qənaət etməli və əlinizə ilk keçəni seçməyiniz lazım deyil. Axı, bu şəkildə avtomobilin qapaq(kapot) altındakı temperatur rejimini poza bilərsiniz. Dərhal, əlbəttə ki, mühərrik çox isinməyəcək, ancaq siz qoruyucu polad "qalxan"ı bir həftəlik deyil, avtomobilin istismar illəri üçün qoyursunuz. Bir çox Honda modelində yaponlar ümumiyyətlə qorunma qurmağı məsləhət görmürlər. Əgər bir sıra modellərdə, yalnız havalandırma dəlikləri varsa məsləhət görürlər.

Hesab olunur ki, polad təbəqə qapaq(kapot) altındakı temperatur rejiminə 2-3 dərəcə "artıq" əlavə edir. Bu çox deyil və xüsusilə qışda mühərrikin tez isinməsi mümkün deyil. Buna görə mühərrikin özünə baxılmalıdır. Əgər o atmosferlidirsə, problem olma ehtimalı yoxdur. Ancaq kiçik həcmli üfürmədirsə, üstəlik soyutma sistemi çirklə tıxanarsa, onsuz da yüklənmiş aqreqata çətin olacaq, xüsusilə yayda. Onda "artıq" 2-3 dərəcə, həm mühərrikdə, həm də sürət qutusunda yağ aşınmasını sürətləndirəcəkdir. Axı, yağlayıcı öz xüsusiyyətlərinin həddində işləyəcəkdir. Beləliklə, istehlak materialları daha tez-tez dəyişdirilməlidir.

Nəhayət, çərçivə altı konstruksiyasına görə polad qoruyucu qoymaq sadəcə mümkün olmayan bir çox avtomobil var. Buna görə, nazik plastik tozdan qoruyan quraşdırmaq və yolda ehtiyyatlı olmaq daha asandır. Əgər quraşdırmaq qərarına gəlsəniz, səhv edə bilərsiniz. Deyək ki, polad qoruyucunun ön hissəsini plastik radiator çərçivəsinə bərkidin. Möhkəm görünür, amma belə bir qərar ciddi təmir ilə təhdid edə bilər. Axı, güclü bir zərbə ilə polad təbəqə qırılır kövrək plastiki parçalayır, eyni zamanda bütün bağlayıcıları ilə bükür.

 

Natiq Nazimoğlu

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh