Mühərrikdəki çöküntülər: əsaslı təmirə düşməmək üçün nə etməli?
Avtoxəbər 9 Aprel 2020 14:30 Oxunub 522
Mühərrikdəki çöküntülər: əsaslı təmirə düşməmək üçün nə etməli?
Sadə injektor mühərriklərində əvvəlcə klapanlarda "naqar" yaranır

Şamlardakı, klapanlardakı, porşen üzükləriindəki və borucuqlardakı karbon çöküntüləri yalnız keyfiyyətinə şübhə etdiyimiz benzin və ya dizeldən deyil, həm də şəhərin tıxaclarında avtomobilin itələyici rejimdə daimi işləməsindən yarana bilər. Məsələ burasındadır ki, aşağı dövriyyəli mühərrikdə silindrlərə daxil olan yanacaq tamamilə yanmır. Zənginləşdirilmiş qarışıqdakı mühərrikin əsas problemi - çöküntülərdir. Avtomobil xidmət mərkəzlərində pul xərcləmədən bu bəla ilə necə mübarizə aparmağı Avtosfer.az portalı araşdırıb.

Əgər biz, sadə injektor mühərrikləri haqqında danışırıqsa, onda əvvəlcə klapanlarda "naqar" yaranır. Bu problem bir qartopu xüsusiyyətinə malikdir: avtomobil işləməyə davam etdikcə, çöküntülər getdikcə artır, silindrlərin yanacaq-hava qarışığı ilə normal doldurulmasına mane olur, işə düşdüyü hallarda klapanların natamam bağlanmasına səbəb olur. Ümumiyyətlə, bir göz qırpmağa vaxtınız olmayacaq, çünki yanma kamerasına daxil olan yanacaq qarışığına və işlənmiş qaza cavabdeh olan "boşqablar" tamamilə yana bilər, bu avtomatik olaraq silindr bloku başlığının arakəsməsinə səbəb olur.

Çöküntülərin meydana gəlməsi injektorun borucuqlarında intensiv şəkildə baş verir. Bu çöküntülər səbəbindən yanacaq düzgün şəkildə püskürtülmür, bu, yalnız istehlakın artmasına və güc itkisinə deyil, həm də mühərrikdə istilik yerdəyişməsinin pozulmasına səbəb olur. Təmir yalnız klapan və ya borucuqları yalnız dəyişmək ilə başa gələrsə, özünüzü şanslı hesab edin. Axı, bu "naqar" tədricən sıxılma halqalarının yerləşməsinə gətirib çıxarır, bu isə artıq "kapital" vəd edir.

Bununla, keyfiyyətsiz yanacaqdan və ya tıxaclarda hərəkətin səbəb olduğu bahalı təmirə girməmək üçün müasir profilaktik tədbirlər kömək edəcəkdir. Deyək ki, Amerika markasının məhsullarında yanacaq sistemini dedikləri kimi "yeniləməyə" imkan verən xüsusi formulalar mövcuddur. "İnjektorlara tez təsir edən təmizləyici" dərmanın istifadəsi olduqca sadədir: şüşədəki maye növbəti yanacaq doldurmazdan əvvəl yanacaq çəninə tökülməlidir və aşağı səviyyəli yanacaq xəbərdarlıq lampası yanana qədər sürün. Bu müddət ərzində məhsul, hətta ağır tıxanan borucuqların işini bərpa edərək injektorların çiləyicilərini ehtiyatlı və təhlükəsiz şəkildə təmizləyir, həmçinin, qidalanma sisteminin digər elementlərindən olan çirkləri də çıxarır.

Əgər sizin mühərrik, benzini birbaşa yanma kamerasına çiləyirsə, onda sizə "Qidalanma sistemi və birbaşa çiləmə borucuq təmizləyicisi" lazımdır. Məsələ burasındadır ki, məhz belə bir çiləmə sistemi olan mühərriklər, yüksəlmiş təzyiq və temperaturla işləməklə xarakterizə olunur, bu isə çiləyicilərdə xüsusilə möhkəm çöküntülərin əmələ gəlməsinin birbaşa yoludur. Onların tıxanması - güc aqreqatının gücünün azalmasının və yanacaq istehlakının artmasının əsas səbəbidir. Ən son nəsil təmizləyicisi birbaşa çiləyici borucuqlarını, həmçinin benzin, həm də dizel mühərriklərinin yanacaq sistemini effektiv şəkildə təmizləməyə imkan verir, onu zavod parametrlərinədək bərpa edir.

Əgər, avtomobiliniz dizel yanacağı ilə işləyirsə, o zaman xüsusi "Dizel üçün borucuq təmizləyici"dən istifadə edə bilərsiniz. O yalnız bir tətbiqə zəmanət verir və etibarlı şəkildə təmizləyir, hətta ən çox çirkləmiş, dəyişdirilməli olan borucuq çiləyicilərini. Dizel yanacaq sisteminin pozulmasının qarşısını alan bu ucuz vasitə onu yağlamaqla yanaşı, borucuq iynələrinin asılmasını da aradan qaldırır və yüksək təzyiqli yanacaq "nasosunun" porşen cütlüklərinin aşınmasının qarşısını alır.

Ağır yanacaq avtomobilləri üçün başqa bir vasitə - "Borucuq təmizləyicisi, SMT² ilə NOX, CH, CO neytrallaşdırıcısı". Vasitənin tərkibi, adından göründüyü kimi, sintetik metal kondisioner SMT², həmçinin, balanslaşdırılmış təmizləyici kompleksdən və kondisioner inqrediyentlərindən ibarətdir, bu da bütün növ karbon çöküntülərini, o cümlədən "naqar"ı təmizləmək, tullantı qazlarının toksikliyini azaldır və ümumiyyətlə avtomobilin ömrünü uzadır.

Hi-Gear məhsul xəttində dizel mühərrikləri üçün başqa bir maraqlı vasitə var - "Borucuqların sintetik təmizləyicisi və dizel üçün tüninq". Tərkibin sintetik formulu onu ən yüksək təmizləyici xüsusiyyətlərlə təmin edir. "Maye tüninq", hətta metalın mikro çatlaqlarından da çöküntüləri və "naqar"ları çıxarır, orta səviyyəli dizel yanacağının istifadəsi ilə əlaqəli problemləri tamamilə aradan qaldırır.

Yanacaq sistemini təmizləmək üçün yüksək keyfiyyətli vasitələrin müntəzəm profilaktik istifadəsi həm fərdi bahalı qurğuların, həm də mühərrikin ömrünü əhəmiyyətli dərəcədə uzatdığını sübut edilmişdir. Və burada, məsələn: avtomobil xidmət mərkəzində yanacaq sisteminin yuyulması müəyyən məbləğə başa gələcəyini söyləmək kifayətdir - müasir avtomobil kimya məhsullarının köməyi ilə sərbəst təmizlənməsindən xeyli bahadır. Eyni zamanda, mərkəz işçiləri borucuqlarla işləmək üçün əlavə ödəniş tələb edəcəklər. Üstəlik, çox güman ki, təmir edilə bilməyəcəyini bəyan edəcəklər. Və bu hissələrin dəyişdirilməsi olduqca qəpik-quruşa uçacaq, çünki bu gün borucuq "nasos"unun qiyməti təxminən 220 - 440 AZN arasında dəyişir. Xidmət müddətini əhəmiyyətli dərəcədə uzada biləcək Hi-Gear borucuq təmizləyici məhsulların qiyməti 11-22 AZN təşkil edir. Qarşısının alınması həmişə təmirdən daha ucuz olur! Avtomobilin güc sisteminə və qovşaqlarına müasir qulluq vasitələri yalnız keyfiyyətsiz yanacaq istifadəsi və çətin iş şəraiti ilə əlaqəli problemləri aradan qaldırmaqla yanaşı, uzun müddətdə avtomobil hissələrinin təmirinə xeyli qənaət edə bilər.

 

Natiq Nazimoğlu

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh