Zəmanətli avtomobil səs-küy edirsə, diler problemi "görmürsə" NƏ ETMƏK OLAR?
Avtoxəbər 25 Mart 2020 20:15 Oxunub 572
Zəmanətli avtomobil səs-küy edirsə, diler problemi "görmürsə" NƏ ETMƏK OLAR?
Avtomobil istehsalçısı səs-küyün və titrəmənin normal olduğunu israr edirsə avtomobil sahibinin bir yolu var

 

Avtomobili aldıqdan sonra yeni sahibi zəmanət altındakı nəqliyyat vasitəsinin qovşaqlarının birinin qeyri-təbii işləməsini əyani şəkildə göstərən səs-küy və titrəmə hiss etdi. Dilerə müraciət etmək vəziyyəti dəyişdirmədi - heç bir şey görmür və ya görmək istəmir, avtomobilin tamamilə əla işlədiyini iddia edirlər. Bu vəziyyətdə avtomobil sahibinin nə etməli olduğunu Avtosfer.az portalı araşdırdı.

Avtomobil - qida, məişət texnikası və ümumiyyətlə mağaza rəflərindəki məhsullar kimi eyni məhsuldur. Onun yeganə fərqi bahalı və mürəkkəb texniki cihaz olmasıdır. Ancaq buna baxmayaraq avtomobil hər hansı digər məhsul kimi keyfiyyətsiz və ya tamamilə qüsurlu ola bilər ki, bu da istehlakçıya yalnız dilerlərdən və istehsalçıdan problemləri həll etmələrini tələb etməməsinə, eyni zamanda uyğun olmayan malların onlara geri qaytarılmasına səbəb olur.

Əgər diler danışan deyilsə və öz yoxlanışlarından sonra hər şeyin belə işləməli olduğuna əmin olduğunu deyirsə, aqreqatın düzgün işləməsini izah etmək üçün qaynar xəttə zəng vurmalı və ya markanın nümayəndəliyinə rəsmi məktub yazmalısan. Eyni zamanda avtomobil sahibinə əlavə tövsiyələr verməlidir. Çox güman ki, əgər səs-küy və titrəmə həqiqətən avtomobilin normal işləməsi deyilsə, onda baş ofis işçiləri bu məsələlərdə daha səriştəli başqa bir dileri təklif edərlər, hansı ki, çatışmazlığı aradan qaldıracaq.

Avtomobil istehsalçısı özü səs-küyün və titrəmənin normal olduğunu israr edirsə, onda avtomobil sahibinin bir yolu var: müstəqil avtomobil müayinəsini aparmaq. Bazarda bu xidməti göstərən bir çox şirkət var və onları tapmaq çətin olmayacaq. Eyni zamanda, müayinənin, xüsusən də avtomobilin ucuz olmadığını nəzərə almaq lazımdır.

Lakin, doğru olduğunuza və qüsurun təsdiqləndiyinə əminsizsə, məhkəmədən qabaq bir iddia yazmaq və dilerdən və avtomobil istehsalçısından problemi həll etməyi tələb etmək, habelə səriştəsizliyini sübut etmək üçün çəkdiyiniz xərcləri ödəməyi tələb edə bilərsiz. Tərəflərdən biri məsələnin məhkəməyədək həllinə uyğun gəlmirsə, onda məhkəməyə müraciət etməlisiniz.

Müayinə zamanı çatışmazlığın aradan qaldırıla bilmədiyi və ya aradan qaldırılması üçün qeyri-mütənasib maliyyə/vaxt xərclərinin tələb olunduğu və ya bu çatışmazlığın aradan qaldırıldıqdan sonra yenidən ortaya çıxdığı təqdirdə, avtomobil sahibi avtomobilin oxşar, mütənasib olaraq dəyərinin azaldılması ilə əvəz edilməsini, avtomobildə qüsurların aradan qaldırılması üçün xərclərin ödənilməsini tələb etmək hüququna malikdir.

Ümumiyyətlə, vəziyyət olduqca xoşagəlməz, lakin tez-tez olur. Onların davasını sübut etmək üçün avtomobil sahibi iradəsini yumruğa toplamalı, səbrli olmalı, pul xərcləməyə hazır olmalı və ən əsası sonacan getməlidir. Bu vəziyyətdən ən yaxşı çıxış yolu yaxşı bir avtomobil mütəxəssisi cəlb etməkdir. Ancaq bütün bunlarla yanaşı bir şeyi bilməlisiniz ki, məhkəmələrin böyük əksəriyyətində işə istehlakçının xeyrinə qərar verilir.

 

Natiq Nazimoğlu

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh