Reklam

Heç bir təkəri 2 atmosferdən çox şişirtməyin - FAYDASINI GÖRƏCƏKSİNİZ

Qaydalar 19 May 2020 11:36 Oxunub 5762
Heç bir təkəri 2 atmosferdən çox şişirtməyin - FAYDASINI GÖRƏCƏKSİNİZ
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz
Şişirdilmiş təkərlərin üstünlükləri bunlardır

Bütün məsuliyyətli sürücülər kimi təkər təzyiqini izləməyə alışmışam. Bu gün bu mövzuda bir çox məsləhət tapa bilərsiniz və öz təcrübəmə əsaslanaraq, başqasına faydalı ola biləcək töhfə vermək istəyirəm.

Təkərləri niyə şişirdirlər?

İlk növbədə, aşağı sürətdə avtomobil idarəedilməsinin asanlaşdığını görürsünüz - ona görə ki, təkərin yol ilə təması əhəmiyyətli dərəcədə azalır. Bu, asfaltlanmış yollarda yay gəzintilərində xüsusilə vacibdir.

Bundan əlavə, şişirdilmiş təkərlərin üstünlükləri aşağıdakılardır:

  • eyni sürətli hərəkətdə təkərlərin qızmasında azalma;
  • avtomobilin sükanından "əmrlərin" yaxşı ötürülməsi, bu daha tez baş verir;
  • yanacaq sərfiyyatının azalması;

Sonuncu müsbət hal üçün hətta sadə bir formula var - normadan yuxarı hər 0,5 atmosfer 1,6% yanacaq qənaət etməyə imkan verir. Nəticədə daha çox və tez-tez səyahət edənlər üçün hiss olunacaq ola bilər.

Aşırı şişirdilmiş təkərlər niyə təhlükəlidir?

Mən həyatda mənfiləri müsbət tərəflərdən daha da diqqətlə qiymətləndirməyə qərar verməyə alışmışam. Sizə elə gələ bilər ki, - 2 atmosfer təkərləri şişirtmək üçün normal bir göstəricidir, hətta minik avtomobillərinin istehsalçıları bəzən tövsiyə etdiklərindən də azdır! Ancaq mənim fikrimcə - bu hər hansı bir vəziyyətdə həddindən artıq şişmiş təkərləri bütün mənfi cəhətləri aradan qaldıran qızıl vasitədir.

Həddindən artıq təzyiq haqqında danışıram:

  1. Təkərlər daha tez aşınır və nəqliyyat vasitəsi təhlükəli yol vəziyyətinə keçdikdə asanlıqla partlama riski arta bilər.
  2. Yüksək sürətdə və kəskin dönüşlərdə avtomobil idarəedilməsi pisləşir, bu isə yenə də - sürücünün təcrübəsi tərifli olsa belə, yenidən yüksək riskdir.
  3. Asqı üzrə bütün yol səthinin qeyri – bərabərliyinə görə yüksək güc yükü daşıyır. Və hər kəsə onu təmir etmək və ya tamamilə dəyişdirmək üçün baha başa gələ biləcəyini bilir.
  4. Gəzinti narahat olur - sərnişinlər və sürücü qeyri-bərabər yol səthini hiss edir, bəzən hiss olunacaq dərəcədə titrədə bilər.
  5. Nəticədə, yol ilə zəifləmiş təmas nəticəsində avtomobilin əyləc yolu artır, mənim fikrimcə, böyük şəhər şəraitində qəbuledilməzdir.

 

Natiq Nazimoğlu

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh