Yanacaq sərfiyyatı: hansı hallarda artır və ya azalır - ARAŞDIRMA

Yanacaq sərfiyyatı təkcə avtomobilin texniki vəziyyətindən deyil, həm də sürücünün davranışından asılıdır. Yanacağa qənaət etməyin ilk yolu təkərlərinin təzyiqini artırmaqdır. Belə ki, 0,1-0,2 bar arıtq təzyiq 1-2% yanacağa qənaət edir.
Bir çox avtomobil sahibləri təkərlərin təzyiqini yoxlamağı unudurlar. Ancaq təkcə yanacaq sərfiyyatı deyil, həm də şassinin bir çox elementlərinin resursu onların necə vurulduğundan asılıdır.
Pul qənaət etməyin yanlış yolu, avtomobil istehsalçısı tərəfindən tövsiyə edilməyən daha ucuz aşağı oktanlı benzinə keçməkdir. Lakin həddindən artıq istidə daha bahalı benzinin (AI-98) istifadəsi mühərrik üçün zərərli olan detonasiyanın qarşısını ala bilər. Bunu əlavə yanacaq xərcləri deyil, təxirə salınmış qənaət adlandırmaq daha düzgündür. Siz motorun ömrünü uzadır və vaxtından əvvəl bahalı təmirdən qaçırsınız.
Yanacaq sərfiyyatı baxımından daha sərfəli olan əbədi mübahisə - pəncərələri və ya kondisioneri açmaqdır. Və dəqiq cavab yoxdur. Çox şey spesifik şərtlərdən asılıdır - mühərrikin növü və gücü, avtomobilin aerodinamiği və hətta küləyin istiqaməti nəticəyə təsir göstərir.
Hava filtri vaxtaşırı dəyişdirilməlidir. Çox çirklənmiş bir filtrlə silindrlərin doldurulması pisləşir və müvafiq olaraq yanacaq istehlakı artır. Vaxtında dəyişdirilmənin təsiri təxminən 2% ola bilər.
Ən çox yanacaq sərfiyyatı sürücülük tərzindən asılıdır. Sərt sürətlənmə və əyləc, yüksək sürətlə sürmə, tez-tez əsassız ötmə - bütün bunlar səmərəliliyə zərərli təsir göstərir. Sakit və impulsiv sürücülərin eyni yolda və eyni avtomobillərdə yandırdıqları benzinin litrlərinin sayı iki dəfə və ya daha çox fərqlənə bilər.
Fərid













