Niyə mühərrik yağı daha erkən dəyişdirilməlidir? – VACİB MƏQAMLAR

Avtoxəbər 15 Aprel 2020 10:40 Oxunub 3446
Niyə mühərrik yağı daha erkən dəyişdirilməlidir? – VACİB MƏQAMLAR
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz
Bəzən yağı istehsalçının tələb etdiyindən daha tez dəyişmək lazımdır

Əksər avtomobillərin xidməti kitablarında yağı ildə bir dəfə və ya 15000 km-dən sonra dəyişdirmək qeyd olunur. Buna baxmayaraq Avtosfer.az portalı bu qədər gözləməməyi tövsiyə edir. Səbəbi isə özünüz oxuyun...

İstənilən yağ, istər mineral, istər yarımsintetik, istərsə də sintetik - əsas və qatqılardan ibarətdir. Vaxt keçdikcə bütün yağlar öz xüsusiyyətlərini itirir və bu, müxtəlif səbəblərə görə 15000 km avtomobillər üçün istifadə təlimatlarında göstəriləndən daha erkən baş verə bilər.

Əvvəlcə ən ucuzu kimi mineral sürtgü götürək. Tərkibində çox bazanın yumşaqlıq xüsusiyyətlərini sabitləşdirən qatılaşma qatqıları var (buna əsas(baza) mineral yağı da deyilir). Ağır yüklər və ya yüksək temperatur nəticəsində qatqılar işə düşür və yağ öz funksiyalarının öhdəsindən gəlməyi dayandırır. Artıq mühərriki təmizləyə bilmir və üstəlik qatqılar silindr-porşen qrupunun hissələrində çöküntü buraxmağa başlayır. Bu mühərrikə dayanıqlıq əlavə etmir və bu prosesə başlasanız, mühərrik "naqar", çirk ilə örtüləcək və sıradan çıxacaq.

Mineral yağ adətən köhnə avtomobillərin mühərriklərinə tökülür, bunlar hər 10000 km-də bir dəfə dəyişdirmə aralığına sahibdirlər, ancaq biz onu 5000-6000 km-ə endirməyi məsləhət görürük. Beləliklə, qurğunu "qəzalardan" xilas etmək zəmanətlidir.

Yarımsintetika və sintetika daha davamlıdır. Buna görə, bir çox avtomobil istehsalçısı bu yağların 15.000 km-dən sonra dəyişdirilməsini məsləhət görür. İstisna - ənənəvi on mininci interval ilə Toyotadır. Bunun üçün bir izahat var. Şirkətdə yolların özünün təsnifatı var, ona görə bizim yollarda şərtlər çox çətindir. Buradan uyğun bir tövsiyə. Toyota mühərriklərinin ən etibarlı biri hesab olunduğuna görə, mənasız deyil.

Lakin, yağın qoruyucu və yağlama qabiliyyətini itirə biləcəyi əsas təhlükə - həddindən artıq qızmasıdır. Bu, yalnız mühərrikin ənənəvi olaraq həddindən artıq qızması səbəbindən baş verir. Avtomobil müntəzəm olaraq və uzun müddət tıxaclarda hərəkət edərsə, proses başlaya bilər. Bu istiliyə, nasaz və ya palçıq tıxanmış bir soyutma sistemi əlavə edin və kədərli bir nəticə alacağıq. Yağ tədricən qatılaşacaq, qara rəngli jeleyə çevriləcək. Əgər avtomobilinizdən uzun müddət tıxaclarda tez-tez istifadə edirsinizsə, dəyişdirmə intervalını kilometrlərlə deyil, saatlarla düşünün. Həqiqətən, tıxaclarda mühərrik çox vaxt boş işləyir, bu da onun resurslarına təsir göstərir. Eyni zamanda, qurğuda yüklər artır, çünki lazımi şəkildə soyumur.

Avtomobilinizin mühərriki kiçik həcmli olduqda, eyni zamanda yüklənirsə, yağ daha tez-tez dəyişdirilməlidir. Onun karterinin ölçüsünə baxın: kiçik ölçülülər üçün o, sadəcə kiçikdir. Deməli, bu qurğudakı yağ aşınma üçün işləyir, buna görə dəyişdirmə intervalını qısaltmaq yaxşı olardı.

Qurğunun konstruksiyası da yağın "sağ qalması"nda mühüm rol oynayır. Avtomobilinizi bir qaldırıcıya qaldırın və yoxlayın. Əgər karterin altlığı yaxınlığından qaynar boru keçirsə, buna baxmayaraq qoruyucu ekran yoxdursa, onda altlıqda olan yağ sadəcə qaynayır. Beləliklə, dəyişdirmə aralığını 8.000-10.000 km-ə endirin. Və mühərrik sizə təşəkkür edəcək.

 

Natiq Nazimoğlu

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh