Kosmik qiymətə 10 eksklüziv avtomobil - ФОТО

Maraqlı 14 Fevral 2020 16:50 Oxunub 2151
Kosmik qiymətə 10 eksklüziv avtomobil - ФОТО
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz
Ən bahalı avtomobillərin reytinqi

Baxmayaraq ki, ən bahalı avtomobillərin reytinqində klassik Ferrari 250 GTO və Mercedes W196 liderlik edir, onların hər ikisində bir çatışmazlıq var – dünyada kimdəsə bu avtomobildən var. Bu dəfə biz Yer kürəsində analoqu olmayan hərraclarda alınmış ən bahalı 10 avtomobilin siyahısını tərtib etdik.

10-cu yer - Duesenberg SJ Speedster Mormon Meteor – 4 455 000 dollar

Müharibədən əvvəlki illərdə Duesenberg markası möhtəşəmliyin sinonimi sayılırdı və Mormon Meteor adlı üç ədəd avtomobil istehsal edilmişdi. Birinci avtomobil 1935-ci ildə SJ modelinin bazasında istehsal olunan Duesenberg Special idi. O, iki yerli banı, enli qabaq təkər yeri, 400 a.g. verən 7-litrlik mühərriki ilə seçilirdi.

SJ Speedster Mormon Meteor İkinci Dünya müharibəsindən əvvəl bir sıra rekordlara imza atıb, və o, sürət rekordu (218 km/saat) vurmuşdu ki, bu göstərici yalnız 1961-ci ildə qət edilə bildi.

Bir qədər sonra spidtesterin qardaşları peyda oldular - Mormon Meteor II və Mormon Meteor III. Lakin bu avtomobillər yalnız sürət yarışları üçün nəzərdə tutulmuşdu və adi yollarda sürülmürdü. Birinci SJ Speedster Mormon Meteor isə adi avtomobil idi və gündəlik sürülmək üçün nəzərdə tutulurdu. Ondan cəmi bir ədəd idi. Möcüzəvi surətdə dövrümüzə qədər saxlanıla bilər bu avtomobil 2004-cü ildə 4 455 000 dollara satıldı. Satıldıqdan sonra o bərpa edildi və indi onun qiyməti daha da bahadır.

9-cu yer – De Dion Bouton Et Trepardoux Dos-A- Dos Steam Runabout – 4 620 000 dollar

1884-cü ilin De Dion-u bir sıra səbəbdən unikaldır: birincisi, bu, 1887-ci ildə ilk avtomobil yürüşündə iştirak etmiş maşındır ki, günümüzə qədər qorunub saxlanılıb. İkincisi, o, bir ailədə 81 il olub. Üçüncüsü, bu, ən köhnə avtomobildir ki, hələ də işləyir və onun 133 yaşı var!

Avtomobil 4 yerlikdir və 62 km/saat sürətlə hərəkət edə bilirdi. Buxarlı mühərrikin suyu tam qurtaranadək avtomobil 32 km məsafə qət edə bilirdi. Bouton Et Trepardoux Dos-A- Dos-un qeyri-rəsmi adı La Marquise-dir ki, De Dionun anasının şərəfinə belə adlandırılıb. Bu avtomobil 2011-ci ildə Sotheby’s hərracında 4 620 000 dollara satılıb.

8-ci yer – Batmobile – 4 620 000 dollar

1966-cı ilə aid orijinal Batmobile-in çoxlu sayda replikası var, lakin orijinal cəmi bir ədəddir. Ondan çox da ola bilməz, çünki o, konsept-kar Lincoln Futura-nın bazasında yığılıb. 1960-cı illərin ortalarında simvolik olaraq bir dollara Corc Barrisin əlinə düşmüş Lincoln Futura dövrünün ən qəhrəman avtomobili oldu.

Futura-nı Betmobile etmək üçün Barris cəmi 3 həftə vaxt sərf edib, reaktiv mühərrikin ucluğu isə adi boya bankasından hazırlanıb. Filmin çəkilişi zamanı avtomobil bir sıra dəyişikliklərə məruz qalmışdı və nömrə nişanı 3 dəfə dəyişilmişdi. Unikal avtomobil bizim dövrümüzə qədər yaşayıb və 2013-cü ildə Barrett-Jackson hərracında 4 620 000 dollara satılıb.

7-ci yer – Jaguar E2A – 4 957 000 dollar

Jaguar E2A – bu, demək olar ki, yürüş avtomobili D-Type ilə adi E-Type arasında bağlılıq rolunu oynayır. Avtomobil 1960-cı ildə qüvvəyə minmiş yeni yürüş reqlamenti altında layihələndirilib, lakin yürüşlərdə demək olar ki, iştirak etməyib.

Avtomobili Briqqs Kanninqem sifariş etmişdi, o, 1960-cı ildə bu avtomobillə 24 saatlıq Le-Manda iştirak etmək istəyirdi. Təəssüf, silindrlər blokunun başlığının alışın yanması nəticəsində avtomobil finişə çata bilməmişdi. Yürüşdən sonra Lucas Fuel injektoru ilə çalışan vaxti ilə çox güclü sayılan mühərrik Weber karbüratoru ilə çalışan üç aqreqatla əvəzlənmişdi. E2A-dan bir müddət Jaguar-da yeni texnologiyaların yoxlanışı zamanı istifadə edildi və sonra satıldı. Avtomobil sonuncu dəfə 2008-ci ildə sahibini dəyişib. Müştəri bu maşına görə 4 957 000 dollar ödəyib.

6-cı yer – Bugatti Royale Berline de Voyage – 6 500 000 dollar

Baxmayaraq ki, Bugatti Royale adı ilə (və ya rəsmi olaraq Bugatti Type 41) 7 avtomobil adlandırılıb, onların hər biri çox fərqlidir – avtomobillərin banları, təkərləri, istehsal tarixi, bioqrafiyası, qiymətləri müxtəlif olub. Məsələn, Bugatti Royale Berline de Voyage seriyada 41150 şassi nömrəli 6-cı avtomobil olub. O, 1931-ci ildə buraxılıb və İkinci Dünya müharibəsi zamanı Bugatti-nin yeraltı qarajında faşistlərdən gizlədilib.

12,7-litrlik eksklüziv limuzin 1950-ci ildə öz sahibini tapıb – o, Briqqs Kanniqem oldu və məhz o, 10 ildən sonra Jaguar E2A-ni alıb. Briqqs Bugatti üçün 200 min frank və müharibədən sonra Fransada çətin tapılan iki ədəd General Electric soyuducusu verib. 1986-cı ildə Berline de Voyage satışa çıxarıldı və ağlagəlməz qiymətə - hələ o vaxtkı dollarla 6 500 000-ə satıldı. Bu rəqəm indi 14 milyon dollara bərabərdir.

5-ci yer – Aston Martin DB4 GT Prototype – 6 765 000 dollar

1958-ci ilin sentyabrında Aston Martin şirkəti təkmilləşdirilmiş qran-turizmo DB4-ün müjdəçisini təqdim etdi, lakin Con Vayer bundan da artığını istəyirdi – o, DB4 bazasında daha yüngül, daha idmansayağı və yürüş üçün daha uyğun avtomobil arzusunda idi. Beləliklə, sonradan DB4 GT adı almış Aston Design Project 199-un əsası qoyuldu.

DB4 GT seriyasının fonunda Design Project 199 bampersiz idmansayağı eksteryerlə, kapot üzərində şitlə və sağ qabaq qanadda əlavə hava çıxıntısı üçün yerlə seçilir. O cümlədən möhkəm salon və xüsusi oturacaqlar. Nəticədə eksklüziv status və Montereedə bu il keçirilmiş hərracda 6 765 000 dollar qiymət.

4-cü yer – Ferrari 410S Berlinetta (Scaglietti) – 8 250 000 dollar

Bu, 1955-ci ildə işıq üzü görmüş zərif kupedir və 1954-cü ildə 24 saat Le-Manın qalibi Ferrari 375 Plus-un texniki cəhətdən qohumudur, habelə 340 a.g.-ə malik 4,9-litrlik V12 mühərriki quraşdırılan ilk avtomobildir. Kolleksiyaçılar üçün ən əsası isə odur ki, bu, banı Carrozzeria Scaglietti-də hazırlanmış dörd ədəd Ferrari 410S-dən bu vaxta qalan yeganə avtomobildir.

Berlinetta həm Avropadakı (məsələn, Ralli Monte-Karlo), həm də Şimali Amerikadakı yürüşlərdə iştirak edib. İkincidə onu məşhur Kerroll Şelbi sürüb. Bütün bunlar qiymətdə də özünü göstərib və 2012-ci ildə Sotheby’s hərracında 8 250 000 dollara satılıb.

3-cü yer – Ferrari 330 TRI/LM Spyder – 9 281 250 dollar

Bu al qırmızı spayderin tarixi 1960-cı ildən başlayır – o vaxt o, 250 TRI/60 adlanırdı və Targa Florio yürüşü üçün hazırlanırdı. Lakin praktiki yürüş vaxtı avtomobil zədələndi və ona görə də debüt bir ildən sonra oldu. Amma əsəbi rok avtomobili tərk etmədi və 1961-ci ildə yeni yürüş və yenə də qəza. Targa Florio-nu fəth etməkdən əlləri üzülən italiyalılar avtomobili təkmilləşdirdilər, mühərrikin həcmini artırdılar və 1962-ci ildə keçiriləcək 24 saat Le-Man yürüşünü gözləməyə başladılar.

Spayder (artıq Ferrari 330 TRI/LM adlanırdı) bu marafonda qalib oldu və mühərriki qabaq hissədə yerləşən avtomobillərin marafonunda triumfator oldu. Əfsanəvi Tipo 163 Superamerica mühərriki olan Ferrari avtomobili tarixi baxımından ucuz qiymətə ola bilməz, özü də cəmi bir ədəddirsə, ümumiyyətlə, burada deməyə söz də qalmır. 2007-ci ildə keçirilən Sotheby’s hərracında yeganə və təkrarolunmaz 330 TRI/LM-i 9 281 250 dollara satdılar.

2-ci yer – Bugatti Royale Kellner Coupe – 9 700 000 dollar

Bu Bugatti Royale-ı 6-cı pillədəki avtomobillə müqayisə edin, görəcəksiniz ki, eyni şassidə olan iki Bugatti necə də fərqlənə bilər. Kellner Coupe-nin də taleyi belədir: eyni istehsal ili, yeraltı qarajda müharibə həyatı, 1950-ci ildə oxşar qiymətə satış və eyni ilk alıcı.

Lakin 1980-ci illərin ortalarında iki Royale-nin yolları ayrıldı - Kellner Coupe Kanninqemdə 9,7 milyon dollara satıldı. Deyilənə görə, 1990-cı ildə avtomobilin yeni sahibi olub, lakin bu dəfə şəxsi qaydada, hərracsız. İkinci sövdələşmə təqribən 15,7 milyon dollar dəyərində olub. Yeganə və bahalı Bugatti-nin hazırda harada olması barədə məlumat yoxdur. Çox güman ki, o, isveçrəli broker Lukas Unidədir.

1-ci yer – Shelby 260 CSX 2000 – 13 750 000 dollar

Seriyadan əvvəlki prototipləri nəzərə almasaq Shelby 260 CSX 2000 Kerrol Şelbi şirkətinin ilk avtomobilidir. Avtomobilin sonradan Cobra adı almış birinci seriya rodster Mk I-ə bənzəməsinə baxmayaraq, o, detallarına görə xeyli fərqlidir.

Görünənlər bunlardır: fərqli dizaynda radiator barmaqlığı, bamper dişləri, qanadın üzərində yanacaq çəninin boğazlığı ilə qarışmış uzun baqaj. Gözlə görünməyən isə avtomobilin mərkəzinə tərəf çəkilmiş əyləclərdir. Sanki elə də ciddi fərq yoxdur, lakin bu, hərracda 13 750 000 dollara satıldı. Beləliklə, Shelby ABŞ-da ən bahalı avtomobil oldu.

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh