Bu gündən minimum aylıq əməkhaqqı 400 manat oldu
Xəbərlər
1 Yanvar 2025 09:47

Prezident İlham Əliyevin minimum aylıq əməkhaqqı ilə bağlı imzaladığı Sərəncam bu gündən qüvvəyə minib.
Avtosfer.az xəbər verir ki, minimum aylıq əməkhaqqının məbləği 2025-ci il yanvarın 1-dən 400 manat müəyyən edilib.
Qeyd edək ki, minimum aylıq əməkhaqqının məbləği 2023-cü il yanvarın 1-dən bugünədək 345 manat təşkil edirdi.
Oxunub : 920
DİGƏR XƏBƏRLƏR
5 Oktyabr 2026 23:52
Polkovnik Əflatun Məmmədov həbs olundu
5 Oktyabr 2026 11:53
Ağdamdan Kəlbəcər istiqamətində yeni nəqliyyat xətti formalaşır - VİDEO
4 Oktyabr 2026 18:27
Bakıda itə qarşı zorakılıq: Pəncərədən aşağı atıldı - VİDEO
4 Oktyabr 2026 15:30
Bəzi yollarda görünüş məsafəsi məhdudlaşacaq
4 Oktyabr 2026 15:14
Arı pətəklərindən 90 kiloqramdan çox narkotik çıxdı
4 Oktyabr 2026 12:49
Qubada yol çökdü, HƏRƏKƏT VƏ ƏLAQƏ KƏSİLDİ - VİDEO
4 Oktyabr 2026 10:39
“Faiqoğlu” Bakı-2026 cüdo üzrə dünya çempionatının rəsmi sponsoru oldu
4 Oktyabr 2026 09:05
Ermənilərin Gəncədə törətdiyi ilk terrordan 6 il ötür
3 Oktyabr 2026 16:24
Bakının bu məktəblərində “Diqqət, uşaqlar!” aylığı keçirildi - FOTOSESSİYA
3 Oktyabr 2026 14:06
Sürət həddi endirildi - Sürücülərin NƏZƏRİNƏ!
3 Oktyabr 2026 13:23
Bakının bu yolu birdəfəlik BAĞLANIR
2 Oktyabr 2026 23:58
Bu yolda sürət həddi endirildi - FOTO
ŞƏRH YAZ












