Reklam

Avtomobili saxlayarkən sükan niyə titrəyir və nə etmək lazımdır? - FOTO

Avtoxəbər 16 Oktyabr 2024 09:00 Oxunub 4766
Avtomobili saxlayarkən sükan niyə titrəyir və nə etmək lazımdır? - FOTO
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz

"Avtomobilin əyləc pedalına basdıqda sükanın titrəməsi həm kiçik bir problemdən xəbər verə bilər, həm də təhlükəli bir əlamət ola bilər".

Avtosfer.az-ın Oxu.az-a istinadən verdiyi məlumata görə, bu barədə autonews.ru nəşrinin ekspertləri xəbərdarlıq ediblər.

Məqalə müəlliflərinin sözlərinə görə, maşını dayandıranda sükanın titrəməsi bir sıra problemlərə işarə edə bilər və onların çoxu birbaşa əyləc sistemi ilə əlaqəli deyil.

Mütəxəssislər bu hadisənin ən çox yayılmış səbəblərini açıqlayıblar.

Deformasiya olunmuş əyləc diskləri. Onların əyilməsi həddindən artıq qızmadan, həddindən artıq aşınmadan və ya aşağı keyfiyyətli hissələrdən qaynaqlanır.

Əyləc altlıqlarının (supportlar) və (və ya) barabanların sıxılması. Bu halda yönəldici altlıqların (barmaqların) və ya manjetləri ilə birlikdə porşenlərin dəyişdirilməsi, ya təmiri tələb oluna bilər.

Aşınmış kürə oynaqları və asqının digər elementləri. Aşınma nəticəsində yaranan boşluqlar sükan çarxına ötürülən titrəmələrə səbəb ola bilər.

Təkər yastıqlarının aşınması. Yastıqlarla bağlı problemlər asqıda yaranan problemlərə bənzəyir.

Sükan idarəetməsində pozuntular. Qeyri-müntəzəm boşluqlar lüftlərə və titrəmələrə səbəb olur.

Təkərlərin balansının pozulması. Xüsusilə təkər disklərinin zədələnməsi və ya şinlərin aşınması səbəbindən olur.

Əyləcləmə zamanı sükan titrəyirsə nə etməli?

1. Deformasiya olunmuş əyləc disklərini dəyişdirin. Əgər bu, büdcəyə uyğun deyilsə və ya titrəmə cüzidirsə, diskləri yonmaq olar, lakin bu, həmişə uzunmüddətli nəticə vermir.

2. Əyləc mexanizmlərinin diaqnostikasını aparın. Burada hər şey aşınma səviyyəsindən asılıdır. Kompleks yanaşma yönəldici supportlar barmaqlarının və porşen kipləşdirici halqası, toz qoruyucu manjetlər və kolodkaları saxlayan yaylar kimi rezin elementlərin dəyişdirilməsini əhatə edir.

3. Asqı və hərəkət hissəsini diaqnostika edin, aşkar edilmiş qüsurları aradan qaldırın. Adətən kürə oynaqları və çiyinlərin bərkidilməsi üçün asqının digər elementlərini birləşdirən şarnirlər yoxlanılır.

4. Sükan idarəetməsini yoxlayın və təmir edin. Bura ucluqların dəyişdirilməsi və təmir dəstlərindən istifadə edərək sükan reykasının bərpası daxil ola bilər.

5. Təkərləri və şinləri montaj stendində yoxlayın və lazım gələrsə, balanslaşdırma aparın.

Sükan titrəyirsə, sürmək olarmı?

Bu suala birmənalı cavab yoxdur. Yol hərəkəti qaydaları nasaz sükan idarəetməsi olan avtomobilin istismarını qadağan edir ki, bu da məntiqlidir. Lakin nəyin nasazlıq, nəyin isə cüzi qüsur hesab edilməsini hər kəs özü həll edir. Avtomobilin vəziyyətinə görə məsuliyyət sahibinin üzərinə düşür.

Titrəmə əyləcləmənin effektivliyinə təsir edirmi?

Əksər hallarda titrəmə əyləcləməyə təsir etmir. Lakin bəzi hallarda, məsələn, altlıqlar və ya barabanlarla bağlı problemlər olduqda, titrəmə əyləc yolunun artması və ya avtomobilin trayektoriyadan kənara çıxması ilə müşayiət oluna bilər.

Yadda saxlamaq vacibdir ki, titrəmə - aradan qaldırılması lazım olan nasazlığın əlamətidir.

Titrəmə qəliblərin aşınmasına təsir edirmi?

Əgər titrəmənin səbəbi tormoz mexanizmlərində problemlərdirsə, bu qəliblərin aşınmasını sürətləndirə və əyləcləmənin effektivliyini azalda bilər.

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh