Banner

"Azərpoçt" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

Gündəm 18 Dekabr 2024 22:39 Oxunub 212
"Azərpoçt" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz

Maliyyə monitorinqi şöbəsi üçün baş mütəxəssis

Son tarix 18 yan 2025 - [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • ƏL/TMM Qanundan irəli gələn hesabatların hazırlanması
  • Maliyyə əməliyyatların monitorinqi, şübhəli və qeyri-adi əməliyyatların aşkarlanması və təhlil edilməsi;
  • Nəzarət orqanı və digər dövlət orqanları tərəfindən daxil olan sorğuların cavablandırılması;
  • Filial və digər daxili strukturlar tərəfindən daxil olan sorğuların cavablandırılması;
  • Müxbir əlaqələr üzrə ƏL/TMM sahəsinə dair məlumatların toplanması, mübadiləsi və təhlil edilməsi;
  • ƏL/TMM üzrə Siyasət və prosedurların effektiv icrasını təmin etmək və əməkdaşlara təlimlər keçmək;
  • Yüksək riskli müştərilərə münasibətdə gücləndirilmiş müştəri uyğunluğu aparmaq;
  • ƏL/TMM üzrə risk qiymətləndirməni aparmaq və nəticələri barədə Məsul şəxsi məlumatlandırmaq;
  • ƏL/TMM qanunvericiliyinə görə ssenarilərin yaradılması və optimallaşması;
  • ƏL/TMM Qanundan irəli gələn digər məsələlərin həyata keçirilməsi;

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Minimum 3 il iş təcrübəsi olan (Maliyyə, Bank əməliyyatları, AML və Komplayens sahələri üzrə olunması arzu olunandır);
  • AML və Komplayens üzrə beynəlxalq sertifikat (arzu olunandır)
  • Yüksək səviyyədə MS Excel bilikləri 
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Təqdimat və ünsiyyət bacarığı
  • Yüksək səviyyədə analitik düşüncə qabiliyyəti
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, Rus dili və İngilis dili - orta səviyyədə.
  • Sürətli öyrənmə qabiliyyəti

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə); 
  • Korporativ nömrə ilə təmin olunma; 
  • Bazar rəqabətli əmək haqqı; 
  • İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində  “Maliyyə Monitorinqi şöbəsinə baş mütəxəssis” qeyd etməklə CV-lərini qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Maliyyə monitorinqi şöbəsi üçün mütəxəssis

 Son tarix 18 yan 2025 [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • ƏL/TMM Qanundan irəli gələn bütün növ hesabatların hazırlanması
  • Əməliyyatların monitorinq olunması, sorğuların cavablandırılması;
  • Yeni müştərilərin qeydiyyatı zamanı KYC sənədlərinin toplanmasını və yoxlanılmasını icra etmək;
  • ƏL/TMM Qanundan irəli gələn digər məsələlərin həyata keçirilməsi;
  • Şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı digər vəzifələri həyata keçirmək;

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Minimum 1 il iş təcrübəsi olan (Maliyyə, Bank əməliyyatları, AML və Komplayens sahələri üzrə olunması arzu olunandır);
  • MS Excel bilikləri 
  • Komandada işləmək bacarığı
  • Təqdimat və ünsiyyət bacarığı
  • Analitik düşüncə qabiliyyəti
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili yüksək səviyyədə, Rus dili və İngilis dili - orta səviyyədə.
  • Sürətli öyrənmə qabiliyyəti
  • Stresə dözümlük, gərgin iş rejimində işləmək bacarığı.

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə); 
  • Korporativ nömrə ilə təmin olunma; 
  • Bazar rəqabətli əmək haqqı; 
  • İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində  “Maliyyə Monitorinqi şöbəsinə mütəxəssis” qeyd etməklə CV-lərini qeyd edilmiş elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Alternativ maliyyə xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi

 Son tarix 16 yan 2025 [email protected]

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Sığorta şirkətləri ilə əməkdaşlıq;
  • Sığorta məhsulları üzrə bazarın araşdırılması , onların nəticəsi əsasında məhsulların və xidmətlərin inkişafı;
  • Əməliyyat sistemində aparılan sığorta əməliyyatları təhlil və nəzarət etmək;
  • Sığorta məhsulları və xidmətləri səmərəli satışların aparılması üçün Müştəri xidməti strukturlarına Sığorta tərəfdaşları ilə birgə təlim və treyninqlərin təşkili edilməsi;
  • Müştəri xidməti strukturlarında çalışan və sığorta məhsulları satan  işçilərə məsləhətçi funksiyasının yerinə yetirilməsi;
  • Sığorta məhsulları  barədə  hesabat hazırlamaq.

Vəzifə üzrə tələblər:

  • Ali təhsil;
  • Sığorta sahəsində ən azı 2 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dili (Rus dili və İngilis dili biliyi üstünlükdür);
  • MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
  • Əla ünsiyyət və təqdimat bacarığı;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti;
  • Satış və müştəri yönümlülük;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Tənqidi yanaşma;
  • Problemləri həll etmə bacarığı.

İş şəraiti:

  • 5 günlük iş həftəsi (Bazar ertəsi-Cümə); 
  • Korporativ nömrə ilə təmin olunma ; 
  • Bazar rəqabətli əmək haqqı; 
  • İş yeri: Baş ofis, Bakı şəh, Üzeyir Hacıbəyli 72.

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər mövzu hissəsində  “Alternativ maliyyə xidmətləri şöbəsinin mütəxəssisi” qeyd etməklə CV-lərini elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh