Ətdən imtina heç də ömrü uzatmır – ALİMLƏR
Maraqlı
21 Oktyabr 2024 08:29

ABŞ alimləri vegeterianlığın ömrü uzatmaq mifinin yalan olduğunu sübut etdi.
Avtosfer.az Redaktor.az-a istinadən xəbər verir ki, Oreqan universitetinin alimləri veqanlıq üzrə yeni araşdırma aparıb.
Avropa Birliyində 10% əhali vegeterianlığa keçib.
Veqanlıq heyvandarlığın ətraf mühitə, planetə vuracağı zərərin qarşını ala bilər, amma öz orqanizminə fayda vermək baxımından faydasızdır.
Veqanlığın ürək-damar xəstəlikləri və diabetin qarşısını alması sübut olunmayıb.
Tədqiqatda 117 min insanın qidalanması və sağlığı müşahidə olunub.
18 il ərzində onlardan 39 mini ölüb.
Nəticələr göstərib ki, ət yeyənlərlə veganlar arasında ölənlərin sayı demək olar, eynidir.
Eləcə də uzun ömür sürənlər içərisində yalnız vegeterianlar olmayıb.
Oxunub : 584
DİGƏR XƏBƏRLƏR
11 İyun 2026 14:30
Maşını elektrik ötürücü qüllədən şarja qoyan sürücü GÜNDƏM OLDU - VİDEO
11 İyun 2026 11:48
Tıxacdan bezən sürücü maşını avtopilota qoyub marketə getdi – VİDEO
11 İyun 2026 11:30
Bu şəhərdə niyə yalnız ağ rəngli avtomobillərə icazə verilir? – ARAŞDIRMA
10 İyun 2026 16:41
Arxeoloqlar 2300 yaşlı pivə tapdılar
10 İyun 2026 12:00
Azərbaycanda maraqlı toy: Bəy restoranda motosikletə mindi – VİDEO
9 İyun 2026 21:18
Köhnə avtomobillərdəki dördüncü pedalın sirri açıldı - ARAŞDIRMA
9 İyun 2026 19:05
Bakı səmasında qəribə görüntü - VİDEO
9 İyun 2026 14:48
Dəmiryol xətləri üzərinə Günəş panelləri düzdülər - FOTO
8 İyun 2026 19:03
Səmada möhtəşəm görüş: Venera və Yupiter bir-birinə rekord dərəcədə yaxın görünəcək - FOTO
8 İyun 2026 12:00
Təyyarə təkərlərinin necə dəyişdirildiyini bilirdinizmi? – VİDEO
5 İyun 2026 21:00
Avtomatik sürətlər qutusunun ömrü nə qədərdir? – Mütəxəssislər AÇIQLADI
5 İyun 2026 13:00
Bu ölkədə yol polisi əlil sürücünü şərləməyə çalışdı; ifşa EDİLDİ – VİDEO
ŞƏRH YAZ










