Qablaşdırmadakı səhv necə marketinq fürsətinə çevrildi?
Maraqlı 6 Oktyabr 2022 22:20 Oxunub 918
Qablaşdırmadakı səhv necə marketinq fürsətinə çevrildi?

Brendlər öz sloqanları ilə yadda qalır. Buna görə də güclü sloqan tapmaq marketinq strategiyalarının mühüm mərhələsidir. Digər tərəfdən məhsul,istehsal, marketinq və ya paylama mərhələsində yaşanan fasilələrdən yaranan böhranın qiyməti marka üçün ağır ola bilər. Belə ki, sözügedən böhran qablaşdırmanın üzərində çap olunan sloqan hərf səhvidirsə, brend bunu necə fürsətə çevirə bilər?

Sosial media sayəsində hədəfi auditoriyaya tez çatdırmaq və rəy almaq belə böhranların qarşısını almağa kömək edir. Heineken brendlərindən olan "Tres Crues" Peruda yazı səhvi olan bir sloqanla "Tres Cruces Light"ı bazara çıxardıqdan sonra, sosial medianın gücündən istifadə edərək böhranı fürsətə çevirdi.

Səhv üçün mükafat vədi

"Tres Cruces Light"ın daha yüngül versiyasını təqdim etmək üçün hazırlıqlar 2021-ci ilin birinci rübündə başladı. “Disfrute” (ləzzət al) şüarı ilə fəaliyyətə başlayan brend bu şüarı içkinin qablaşdırılmasına da daşıyıb. Bununla belə, bütün ölkə üzrə təchizatçılara 300 000 qutu göndərildikdən sonra qablaşdırmanın üzərindəki Disfrute sözündə çatışmayan “S” hərfi diqqət çəkib. Brend məhsulu bazardan geri çəkmək əvəzinə, şüarı səhv yazılmış qutu tapan müştərilərinə müxtəlif mükafatlar vəd edib.

Rəylərin 90%-i müsbət olub

Kampaniyanın təşviqi Buenos-Ayresdəki Do Agentliyi tərəfindən hazırlanmış əyləncəli onlayn videoda təbliğ edildi, burada brend kredit götürdü, müsabiqənin necə işlədiyini izah etdi və qazanıla biləcək mükafatları qeyd etdi.Agentliyin paylaşdığı kompaniya nəticələrinə görə, "Tres Cruces Light" ayda 100.000 hektolitr içki satıb. Bu nisbət brendin adətən bir il ərzində satacağı məbləğə bərabərdir. Bundan başqa, videosu 24 milyon baxış toplayan kompaniyanın sosial şəbəkələrdəki reaksiyalarının 90 faizi müsbət olmuşdur.

© Facemark

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh