Banner

Vətəndaşlar avtobuslarda nədən razı, nədən narazıdır?

Maraqlı 30 Noyabr 2021 15:04 Oxunub 1130
Vətəndaşlar avtobuslarda nədən razı, nədən narazıdır?
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz

Sosial Tədqiqatlar Mərkəzi Bakı şəhəri əhalisi arasında nəqliyyatdan istifadə ilə  bağlı telefon sorğusu keçirib. Sorğuda 1254 respondent iştirak edib. Sorğuda əminlik intervalı 95.0%, statistik xəta əmsalı 2.8% təşkil edib. Avtosfer.az xəbər verir ki, respondentlərdən ictimai nəqliyyata dair müxtəlif komponentlər üzrə dəyərləndirmə aparmaqları da istənilib. Bu sualın nəticələri orta dəyər formasında ifadə edilib. 4 ballıq şkala üzrə aparılan qiymətləndirmədə 1 – ən aşağı, 4 - ən yüksək dərəcəli məmnuniyyəti ifadə edir.

BakuBus-a aid avtobuslardan istifadə edənlərin ən az məmnun qaldığı üç cəhət dayanacaqlarda quraşdırılmış monitorlarda verilən məlumatlar (1.78), sərnişinlərin sıxlıq dərəcəsi (1.80), karta vəsait yükləmək üçün ödəniş terminallarının yerləşməsi (1.98) ilə bağlıdır. Digər şirkətlərə aid avtobuslardan istifadə edənlərin ən az məmnun qaldığı üç cəhət isə bunlardır: dayanacaqlarda quraşdırılmış monitorlarda verilən məlumatlar (1.59), əlil arabası üçün xüsusi yerin olması (1.69) və COVID-19 əleyhinə gigiyena vasitələri ilə avtobusların təhciz olunma vəziyyəti (spirt) və sosial məsafənin təmin edilməsi (1.99). BakuBus üzrə avtobusun salonunun təmizliyi müsbət mənada diqqət çəkir (3.32).

Rəyi öyrənilən avtobus istifadəçilərinin 65.7%-i istifadə etdiyi marşrut xəttində ödənişin kartla olduğunu bildirib. Hər üç istifadəçidən biri üçün ödəniş formasının əhəmiyyəti olmasa da, 57.6% respondent kartla ödənişin daha rahat olduğunu deyib. Beləliklə, bu nəticə bir daha kartla ödənişin mümkün olmadığı avtobuslarda terminalların quraşdırılması məsələsini aktuallaşdırır.

Leyla

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh