BYD-nin elektrik "Atto 3"-ə tələbat çox yüksəkdir
Dünyanın aparıcı elektrikli avtomobil istehsalçısı olan BYD (Arzularını Yarat), Türkiyədə ilk modeli olan BYD ATTO 3-ü sentyabr ayında markasının təqdimatından sonra yollarda təqdim edib.
BYD-nin qlobal bazar üçün istehsal etdiyi tam elektrikli C SUV seqmentində olan BYD ATTO 3, ən yaxşı təchiz olunmuş versiyası olan Dizayn paketi ilə birlikdə 1.590.000 TL qiymətinə satışa təqdim edilir. Model unikal üstün texnologiyası ilə yanaşı, yüksək səviyyəli material keyfiyyəti ilə də diqqət çəkir.
“Bir ayda 22 mindən çox müraciət”
BYD Türkiyə baş direktoru İsmail Ergün, tamamilə elektriklə çalışan BYD ATTO 3-ün təqdimat mərasimindəki çıxışında Türkiyə elektrikli avtomobil bazarına bənzərsiz bir model təqdim etdiklərini ifadə edərək, “İlk açıqlamamızı etdikdən sonra sıx maraq və tələbatla qarşılaşdıq. rabitə kanallarımız vasitəsilə. BYD modellərinə sahib olmaq istəyənlərin sayı artıq 22 mini keçib.
Bu tələbatın təxminən yarısı BYD ATTO 3 modeli tərəfindən yaradılmışdır. Brendimizə olan yüksək tələbat artıq bizi həyəcanlandırıb. Fərdi istifadəçilərlə yanaşı, karbon izlərini azaltmağı düşünən korporativ şirkətlər də öz parkları üçün avtomobillərimizə çox yüksək tələbat qoyublar. “Biz ilin sonuna qədər bu tələblərin yalnız bəzilərinə cavab verə biləcəyik, lakin gələn il bu tələbləri yerinə yetirməyi hədəfləyirik”, - deyə o bildirib.
Ergün ilkin olaraq ikisi İstanbul, biri Ankara və İzmirdə olmaqla cəmi 4 dilerlə satışa başladıqlarını ifadə edərək, “2024-cü ildə diler sayını 20-nin üzərinə çıxarmağı planlaşdırırıq. Bundan əlavə, bütün Türkiyə üzrə müştərilərimiz, eləcə də ilk dilerlərimiz BYD Digital Dealer vasitəsilə dilerlərimizlə canlı əlaqə saxlaya biləcəklər.
Almaq qərarına gəldikdə, onlar onlayn rezervasiya edə və avtomobillərini ən yaxın dilerlərimizdən ala biləcəklər. Bundan əlavə, elektrik avtomobilləri üzrə məsləhətçilərimiz bütün müştərilərimizi maraqlandıran məsələlər barədə məlumatlandırmaq üçün dilerlərimizdə çalışacaqlar.
Bu, elektrik avtomobilləri ilə yanaşı, BYD modelləri haqqında da istehlakçıları məlumatlandırmaq üçün xidmət olacaq. “Məsləhətçilərimiz brendindən asılı olmayaraq, bu texnologiya ilə maraqlanan və məlumat əldə etmək istəyən bütün istifadəçiləri maarifləndirəcəklər.
Fins.az