"Peugeot 408" satışlarında Türkiyə Avropada birinci yerdədir
Avtomobil Distribyutorları və Mobility Assosiasiyasının (ODMD) məlumatına görə, Peugeot bu il ümumilikdə 48 000-dən çox avtomobil satıb. Bu, brendi Türkiyədə ən çox satılan beşinci istehsalçı edir. Fransız istehsalçı, artan satışları sayəsində Türkiyədəki bazar payını artırıb.
Bu yaxınlarda keçirilən tədbirdə sürpriz qonaq iştirak etdi: Peugeot-un baş direktoru Linda Cekson. Cekson “Hürriyet Big Para” komandasına müsahibəsində Peugeot üçün Türkiyə bazarının əhəmiyyətindən danışıb.
Menecerin açıqlamalarına görə, Peugeot 408-in ən çox satıldığı bazar Türkiyə olub. 408 ədədlə dünyada 2, Avropada 1 nömrə olan Türkiyə bazarı fransız istehsalçı üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Linda Ceksonun sözlərinə görə, Türkiyə 408 satışda “standartları müəyyən edən ölkə”dir.
İlin əvvəlindən bu yana dünya miqyasında 600 mindən çox avtomobil satdıqlarını vurğulayan Cekson, yüzdə 6 artım yaşadıqlarını və Stellantis Qrupunun satışlarının yüzdə 20-ni təşkil etdiklərini ifadə etdi.
Peugeot Türkiyə baş direktoru Gülin Reyhanoğlu 408-in sentyabr ayının sonuna qədər 6800 ədəd satdığını bildirib. Reyhanoğlunun açıqlamalarına görə, ilin sonunda hədəf 8500 ədəddir.
Fransız istehsalçısının ölkəmizdəki fəaliyyəti diqqətəlayiqdir. Oktyabr ayının sonu etibarilə yüngül ticarət və avtomobil satışları 64 min ədədi keçən Peugeot, satışlarını keçən ilə nisbətən yüzdə 180 artırdı. Bazar payını 2,8 faiz artıran fransızın Türkiyədəki bazar payı yüzdə 6,7-dir.
Fins.az