Soyuq havada elektromobillərin real gedişi - TEST
Daxili yanma mühərrikli avtomobil kimi elektromobildə də soyuq havada sərfiyyat artır. Bu artım modelə görə də ciddi şəkildə dəyişir.
Avtosfer.az xəbər verir ki, Almaniyanın ADAC cəmiyyəti elektromobilləri 2 rejimdə test edib. Yayda isti havada test zamanı əksər modellər yaxşı nəticə göstərib.
-7 dərəcə Selsi temepraturda sınaq zamanı salonun 23 dərəcəyədək qızdırılması tələbi də qoyulub. Sınaq zamanı bəzi modellərin sərfiyyatı 107%-dək artıb. Nəticələr isə aşağıdakı cədvəldəki kimidir.
Vüqar
Model |
Pasporta görə gediş ehtiyatı, km |
Real gediş ehtiyatı, km |
Enerji sərfiyyatında artım |
Audi Q4 e-tron 50 |
400 |
272 |
46% |
BYD Atto 3 |
376 |
273 |
38% |
Cupra Born |
336 |
195 |
72% |
Dacia Spring 45 |
200 |
144 |
39% |
Hyundai Ioniq 5 |
353 |
191 |
85% |
MG5 Maximum Range |
323 |
185 |
74% |
Nio ET7 |
580 |
337 |
72% |
Nissan Ariya ( |
507 |
313 |
62% |
Ora Funky Cat |
380 |
260 |
46% |
Renault Kangoo E-Tech |
251 |
125 |
101% |
Renault Megane E-Tech |
403 |
226 |
78% |
Tesla Model 3 |
414 |
241 |
73% |
Tesla Model S |
604 |
367 |
65% |
Volkswagen ID.5 |
524 |
252 |
107% |
XPeng G9 |
586 |
350 |
68% |