2007-ci ildə Çin bazarında 331.780 avtomobil satılıb
Buick (Buick Motor Division) - "General Motors" Korporasiyasının bölməsidir. Mənzil-qərargahı Detroyt yaxınlığında Flint şəhərindədir.
Şimali Amerika bazarının özü ilə yanaşı, Buick markası ÇXR bazarında təmsil olunur (orada satılan modellərin əksəriyyəti ABŞ bazarının "Buick" modelləri ilə əlaqəli deyil). Orada bu marka getdikcə artan tələbatdadır. Beləliklə, 2007-ci ildə Çin bazarında 331.780 avtomobil satıldı (artım 10.1%).
TARİXİ
1902-ci ildə Devid Byuik(David Buick) keçmiş şirkətinin satışından əldə edilən 100 min dollar sərmayə qoyaraq Buick Motor Car Company şirkətini təsis etdi.
Şirkət öz qurucusunun konstruksiyasının ilk avtomobilini 1903-cü ildə buraxdı. İstedadlı mühəndis olan U.Dyurant(W.Durant) və C.Uaytinqdən(J. Whiting) maddi dəstək istədikdən sonra faydasız iş adamı Byuik getdikcə şirkətini itirdi. 1908-ci ilə qədər direktorlar şurasının üzvlərindən biri olaraq qaldı.
1904-cü ildə istifadəyə verilmiş Model B, ön oturacağın altında yerləşmiş iki silindrli bir mühərrikə sahib idi ki, qarşısında "radiator" olan "kapot" sadəcə bəzək idi (düzbucaqlı radiator aşağıda idi).
Şirkət 1908-ci ildə General Motors-a ilk qoşulanlardan biri oldu, lakin müstəqil bölmə olaraq qaldı.
Buick-in uğurlu konstruksiyası Amerika alıcılarının diqqətini cəlb etdi və 1908-ci ilə qədər bu markanın 8 mindən çox avtomobili satıldı. Elə həmin il 4 silindrli mühərriki olan 10-cu modelin istehsalı başladı, bu da geniş məhşurluq qazandı.
İlk 6 silindrli Buick 1914-cü ildə ortaya çıxdı və 1931-ci ildə bu markanın bütün avtomobillərinə 8 silindrli mühərriklər quraşdırıldı. "Chevrolet" və "Pontiac" ilə birlikdə bölmənin modelləri avtomobil sənayesində Amerika üslubunun simvolu oldu.
1925-ci ildən etibarən şirkət avtomobillərinə 6 silindrli mühərriklər quraşdırmağa başlayır. Bu il olduqca geniş yayılmış 25 modeli oldu - Standard Six şassisindəki "turist" tipli açıq bir gövdə.
1931-36-cı illərdə yeni - Special, Century, Roadmaster və Limited ailələri görünür. Chevrolet və Pontiac ilə birlikdə Buick modelləri avtomobil sənayesində Amerika üslubunun simvolu oldu. 1934-cü ildə buraxılan Model 66S ("S" "Sport" deməkdir) yeni bir güclü mühərrikə və müstəqil ön təkər asma sisteminə sahib idi.
Açıq (fayton, mod. 87C) və qapalı (sedan, mod. 81) versiyalarda tarixdə "Rodmaster" adı ilə ilk avtomobil 1936-cı ildə buraxıldı. Qeyd olunan ildən etibarən Buick avtomobillərinin nömrəsi öz adı da əlavə olundu. Dörd seriya var idi: 40 - Special, 60 - Century, 80 - Rodmaster və 90 - Limited.
1939-cu ildə Buick-in ən uzun və ən nüfuzlu - 39-90L modeli səkkiz nəfərlik Limited Series limuzini buraxıldı.
1940-cı il - əlavə beşinci seriya təqdim edildi.
Müharibədən sonrakı "Buick"lər (1946) ən yeni müharibədən əvvəlki gövdəyə əsaslanır və 1942-ci il modellərindən əsasən radiator örtüyü və sadələşdirilmiş yan bəzəkləri ilə fərqlənirdi. Bununla yanaşı, yeni mühərriküstü rəmzi də var idi - "üzükdə bomba": Müharibədən sonrakı modeli ilk baxışdan onun vasitəsi ilə tanımaq mümkün oldu.
1953-cü ildə Skylark modeli yaradıldı. Şirkətin 50 illik yubileyi üçün ən yaxşı hədiyyə 164 at gücünə malik tamamilə yeni V formalı "səkkizlik" Super seriyası üçün və 188 at gücü - Roadmaster seriyası üçün.
1954-cü ildən etibarən hər 2-3 ildən bir Buick model cərgəsi 1961-ci ilə qədər yenilənir.
1961-1965-ci illərdə istehsal olunan kompakt "Special" seriyalı avtomobillər adi güclü "Buick"dən fərqlənirdilər, lakin qısa müddətdə demək olar ki, adi "Buik"lə bərabər oldular.
1979-cu il - Skylark ailəsinin kompakt avtomobillərinin istehsalına başlanıldı. Bunun ardınca, təxminən bir il ara verərək, Century və Skyhawk modelləri çıxır.
1984-cü ildə Riviera Coupe modelinin buraxılışı. Park Avenue modelinin ilk sərgisi.
1987-ci ildə Regal modeli Los-Anceles avtosalonunda nümayiş olundu.
1992-ci il - yeni nəsil Le Sabre modelinin buraxılışı.
1997-ci ildən etibarən yeni Century modelinin buraxılışı başladı, 1998-ci ildə isə Signia modeli təqdim edildi.
2001-ci ildən bəri General Motors-un Buick bölməsi, Amerika bazarı üçün nisbətən ucuz vahid, tam ölçülü ön təkərli orta sinifli avtomobillər istehsal edir.
Tərcümə etdi: Avto Klub Azərbaycanın təsisçi və baş administratoru Natiq Nazimoğlu
Gəncə şəhəri, 2020-ci il