Uçuş gecikirsə pul kompensasiyasını necə almaq olar?
Xoşbəxtlikdən, hansı ölkədən olmağınızdan asılı olmayaraq, Avropada sərnişin hüquqları ciddi şəkildə qorunur. Təyyarə cədvəldə göstərilən vaxtdan gec yola düşərsə, müştərilər öz hüquqlarını tələb edə bilərlər. Məsələn, üç saatdan çox gecikməyə görə cavabdeh olan aviaşirkətdən kompensasiya almaq hüququnuz var.
Tənzimləmə EC 261/2004 kimi tanınan qanunla həyata keçirilir:
Sərnişinlər uçuşun gecikməsinə görə maddi kompensasiya almaq hüququna malikdirlər. Aviaşirkətlər uçuşun 3 saatdan çox gecikməsinə görə sərnişinlərə marşrutun müddətindən asılı olaraq 250 avrodan 400 avroya qədər kompensasiya ödəməlidir. Uçuş 5 saat və ya daha çox gecikərsə, 600 avroya qədər kompensasiya almaq hüququnuz var.
Qaydalar, uçuşun gecikməsinə görə aviaşirkəti, məsuliyyət yaradan xüsusi halları və kompensasiyanın dəqiq şərtlərini əks etdirir.
Aİ-nin EU261 qaydası Avropa İttifaqının istənilən yerindən qalxan və Avropa hava məkanına gələn və ya onun üzərindən keçən istənilən beynəlxalq aviaşirkətin bütün sərnişinlərinə şamil edilir. Buraya İsveçrə kimi Aİ üzvü olmayan, Avropa hava limanlarından uçan uçuşlar da daxildir.
Qeyd etmək vacibdir ki, əhatə dairəsinə bu uçuşlar daxil deyil:
- Avropa hüdudlarından kənarda;
- Avropadan hüquqlarından kənardan Avropaya;
- Avropa hava məkanını keçməyən Avropa aviaşirkətlərinin uçuşları
Bundan əlavə, pis hava şəraiti, terror hücumu, təhlükəsizliyin pozulması və ya digər oxşar səbəblər kimi fövqəladə hallar səbəbindən hər hansı gecikməyə görə kompensasiya verilmir.
Bəs Avropada uçuşunuz gecikərsə, necə kompensasiya tələb edə bilərsiniz?
Təlimatlar:
Əgər siz Avropada uçuş gecikməsinə görə kompensasiya almaq hüququna malik olduğunuzu düşünürsünüzsə, etməli olduğunuz bir neçə addım var.
1. Aviaşirkətin nümayəndəsi ilə danışın
2. Hava limanında olsanız, birbaşa pəncərəyə və ya aviaşirkətin piştaxtasına getmək yaxşıdır. Orada eu261 tələblərinə uyğun olaraq gecikmiş uçuşa görə kompensasiya almaq üçün anket doldurmalı olacaqsınız.
3. Formanı uzaqdan doldurun və sənədləri təqdim edin
4. Əgər siz artıq hava limanını tərk etmisinizsə və ya ilkin uçuş gecikməsindən bir müddət keçibsə, uçuş nömrəsini, adınızı, biletin ödənişinin təsdiqini və uçuşun gecikmə səbəbini göstərən sorğu vərəqəsini doldurmalısınız. Bəzi daşıyıcılar bu formaları onlayn təklif edir, bəziləri isə çap edilməli, doldurulmalı və aviaşirkətə göndərilməlidir. Alternativ olaraq, kompensasiya ilə bağlı sərnişinlərə köməklik göstərən şirkətlərdən hər hansı biri ilə əlaqə saxlayaraq onlayn formanı doldura bilərsiniz.
Eyni rezervasiyada iki seqment gecikdirilibsə, iki ayrı iddia təqdim edilməlidir.
Sizə həmçinin biletinizin və minmə talonunuzun surətləri və ya fotoşəkilləri, habelə pasport və ya şəxsiyyət vəsiqənizin surəti lazımdır.
Qeyd etmək lazımdır ki, kompensasiya tələbləri müəyyən müddət ərzində verilməlidir. Ancaq yeridönüş bir il və ya daha çox çəkə bilər. Əsa odur, təslim olmayın! Bütün sənədləri düzgün təqdim etmisinizsə və hələ də cavab almamısınızsa, nəhayət sizə kompensasiya ödənilənə qədər hər 12 aydan bir iddia qaldırmağa davam edin. (Aviatravel)