Avtomobilin damında neçə kq yük aparmaq olar? – Ziyanlı məqamlar
Yazarlar 29 Aprel 2020 14:00 Oxunub 597
Avtomobilin damında neçə kq yük aparmaq olar? – Ziyanlı məqamlar
Damdakı yük yeri avtomobilin əsaslı təmirinə səbəb ola bilər

Torpaqla, sementlə və gübrə ilə, habelə lövhələri, köhnə çuqun hamam vannasını və "hələ lazım ola bilər" silsiləsindən olan hər şeyi dam örtüyünə yükləməyə dəyməz. Bəs nə olar - avtomobilin damını yük yeri olaraq necə istifadə edəcəyinizi, Avtosfer.az portalı araşdırdı.

Çəki nəzarəti

Sürücülərin unutduğu ilk şey - çəki həddidir. Məsələn, LADA təlimatında qara və ağ rəngdə yazılıb ki, damı 50 kq-dan çox yükləmək olmaz. Müasir xarici avtomobillərdəki dəbli və gözəl reylinqlər(avtomobilin dam yerinə quraşdırılmış yük atmaları) 70 kq-dan artıq olmayan yükə tab gətirə bilər, istehsalçıların özləri eyni 50 kq-dan çox işarəni aşmağı məsləhət görmürlər - nəinki aerodinamika, həm də avtomobilin idarəedilməsi pozulur. Ağırlıq mərkəzi qarışır.

Yəni bir cüt kartof kisəsindən və ya sement kisəsindən heç nə olmayacaq. Ancaq cəmi yarım sentner ağırlığında olan köhnə Sovet şkafını harada görmüsüz? Məhv olmuş imperiya oduna qənaət etmədi, hər şeyi əsrlər boyu etibarlı etdilər. Yeri gəlmişkən, ən kiçik 150 sm çuqun vanna ən azı 80 kq ağırlığındadır. Nəticə özünü göstərir. Ancaq bu heç kimi dayandırmır.

Sürət rejimi

Heç vaxt xatırlamadıqları ikinci məqam - damda yük ola-ola sürət həddidir. Tıxacla qarşılaşan "daça" sakininin ruhu şəhərətrafı magistral yolun sərbəstliyində çiçəklənir. İki saatlıq utanclıq - və artıq "daçadayıq". Ancaq hələ də balıq olan bir çay, süpürgə ilə bir hamam və iş günlərində izlənilməyən bir serial var.

Avtomobil damından düşən bir soyuducu, idarəetməsini itirmiş KamAZ markalı yük avtomobilindən daha çox insanın ölümünə səbəb ola bilər. Onu nə cür istəyirsiz bərkidin, hətta xüsusi kəndirlə belə, yenə də fizika qanunlarını aldatmaq olmaz. Bundan əlavə, ağırlıq mərkəzindəki qlobal dəyişiklikdən, avtomobil yalnız sabitliyi deyil, həm də idarəetmə qabiliyyətini itirir. Beləliklə, manevrlər artıq onun səlahiyyətində deyil. "Baqaj" ilə saatda 80 km sürətlə gedə bilərsiniz, yavaş - yavaş sürəti azaltmalı və eyni qayda ilə sürəti artıra bilərsiniz. Enişlərdə, yoxuşlarda olduqca diqqətli olmalısız. Nə vaxtsa bizdə də "daça" sürücülük kursları olacaq, orada mütəxəssislər böyük həcmli yüklərin daşınmasının bütün müdrikliyini öyrədəcəklər, ancaq hələ ki, yalnız şans və öz bacarığımıza ümid edə bilərik.

Bərkidici ustası

Yük yeri bərkidiciləri tez-tez "onlara verilən məsuliyyət"ə tabe olmur və əyilməyə başlayır. İnanın, bu çox yükləsəniz baş verə biləcək ən kiçik şeydir. Dəmir səbət əziyyət çəkirsə - yarısının yarısıdır. Ancaq dam bükülsə - bu artıq pisdir, çünki ən böyük bövdə hissəsinin dəyişdirilməsi çox baha başa gələcəkdir.

Bir çox avtomobil forumlarında təsvir olunan hadisə ayrı bir paraqrafa layiqdir: damdakı yük yerini artıqlaması ilə yükləyərək, istirahətə getməyə hazırlaşan xoşbəxt sürücü, oturacağına oturmaq və çoxdan gözlənilən səfərə getmək üçün sadəcə qapını açdı. Təsadüfən həyat yoldaşı da belə etdi. Gövdə qapıların əlavə etdiyi sərtlik hissəsini itirdi və dərhal deformasiyaya uğradı. Və bir anda dayağın ikisi də qopdu. Buna dəyərdi, yoxsa yükü iki yerə bölmək yaxşı olardı?

Səs effekti

Bütün yük qurğuları səs-küylüdür, xoşagəlməz bir gəzinti fonu yaradır. Yüz kilometr məsafədə problem o qədər də əsəbi deyil, beş yüz və ya min artıq baş ağrısına səbəb ola bilər. Xüsusilə bu, bataqlıqda zirehli personal daşıyıcıları kimi gurlayan və yeraltı qarajlarda daim "Winnie effekti" yaradan plastik qarderob qutulara aiddir. Səs-küydən qaçmaq tamamilə mümkün deyil - aerodinamika və bütün bunları ancaq mümkün qədər azaltmaq olar.

Bunu etmək üçün, reylinqlərin üstündən deyil, arasında çarpaz atmalar seçməlisiniz, beləliklə yükü avtomobilin damına sıxmış olarsız. Belə bərkidici daha zərif görünür və baş ağrısı səbəbləri daha az yaradır.

Dam üzərində yük yeri - həmişə əlavə bir narahatlıq yaradır, lakin bəzən bunsuz olmadan sadəcə mümkün deyil. Müasir avtomobillərin böyük əksəriyyəti yük bölməsinin rus istehlakçısı üçün uyğunlaşması ilə öyünə bilməz. Yük yerləri kiçildi və artıq salonlarda uzun əşyaları daşımaqdan uzaqdır. Buna görə əlavə "tutmalara" diqqət yetirməlisiniz. Ancaq dam üzərindəki yük yeri olmadan edə bilmirsinizsə, təhlükəsizlik tələblərinə uyğun olaraq ciddi şəkildə istifadə etməlisiniz. Əks təqdirdə, əmələ görə peşman olmalı olacaqsınız.

 

Natiq Nazimoğlu

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh