Avtoservislərdə müştəriləri aldatmağın 3 yeni yolu - DİQQƏTLİ OLUN

Yazarlar 6 Fevral 2020 19:59 Oxunub 2534
Avtoservislərdə müştəriləri aldatmağın 3 yeni yolu - DİQQƏTLİ OLUN
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz
Xidmət göstərənləri və ya dileri məhkəməyə verin

Avtomobil xidmət mərkəzlərində müştəridən pulu tez “kəsmək” istəyən çox sayda fırıldaqçı var. Avtosfer.az portalı xidmət mərkəzlərində etibar edən sürücülərin aldatmağın müxtəlif yolları barədə dəfələrlə yazıb. Bununla belə, əhalidən nisbətən dürüst pul götürmə üsulları azaldılmır. Ən yeni və sadələri haqqında danışaq.

Fırıldaqçı ustalar, ən çətin işdə olduğu kimi ən elementar əməliyyatlarda da pul qazanırlar. Hətta zəmanət müddəti bitməmiş avtomobil sahiblərini də aldatmağa çalışırlar. Bu necə baş verir.

Yağ olmadan mühərrik yağının dəyişdirilməsi

Bir çox diler stansiyalarında mühərrik yağı apparat vasitəsi ilə dəyişdirilir. Yəni, silindr blokuna bağlanmış boru vasitəsilə(orada bir yağ mili(şup) var) sürtgü yağı, vakuumdan istifadə edilərək xüsusi bir qurğu ilə vurulur. Fırıldaqçılığın mahiyyəti, işlənmiş yağın az bir hissəsinin geri çəkilməsidir. Sonra isə lazımi səviyyəyə qədər yeni yağı əlavə edirlər. Müştəridən işin tam həcmi üçün ödəniş tələb olunur, xidmət isə bahalı istehlakçıdan qənaət əldə edir. Zamanla, beləbir "cəfəngiyat" güc qurğusunu öldürə bilər, çünki yağ öz xüsusiyyətlərini itirir.

İstehsalçıdan və avtomobil sahibindən qazanmaq

Metod yeni deyil, ancaq daim bir virus kimi mutasiya edir. Əvvəlcə mühərriklərinə EGR klapan(işlənmiş qazın təkrar dövriyyəsi) quraşdırılmış Opel avtomobillərini xatırlayaq. Nə vaxt ki, qovşaq benzinin keyfiyyətinə görə çirklənirdi, səlahiyyətlilər onu zəmanət altında dəyişdirirdilər. Başa çatdıqdan sonra yenidən klapanı yenisi ilə dəyişdirirlər və artıq müştəridən pul istəyirlər. Axı benzin yaxşılaşmadı, yəni yeni klapan qaçılmaz olaraq ərp ilə tıxandı və yapışdı. Nəticədə avtomobil qəfildən işıqforda boğula bilər.

İndi vəziyyət daha da pis ola bilər. Deyək ki, bir qəpiklik qurğu sıradan çıxdı və soyuducu mayenin temperaturu artdı. Mühərrik qızmağa başladı. Rəsmi dilerdə işləyən vicdansız ustalar, müayinə zamanı bu qurğuya "fikir verməyə" bilərlər və soyuducu mayeni, soyutma sisteminin elementlərini, hətta radiatoru dəyişdirməyə başlayırlar.

Əvvəlcə müştəri üçün bu yalnız vaxt itkisi deməkdir. Axı avtomobil zəmanətlidir. Buna görə də diler bütün işləri istehsalçının hesabına həyata keçirir. Zəmanət başa çatarsa və problem davam edərsə, sahibinin özü bahalı təmirə "düşə bilər".

Növbəti təmirdə işə salma şamlarının dəyişdirilməsi

Başı çıxmayan müştəridən pul çıxartmağın başqa bir effektiv və asan yolu. İşə salma şamlarını dəyişdirərkən, usta bir az istifadə olunmuş yağı adi tibbi şpris ilə şam quyularına tökür. Sonra isə müştərini klapan qapağının sıxlığının pozulduğuna əmin edirlər. Sonra müştəri, klapan qapağının ara qatını(proklatka) dəyişdirməyi istədikdə, usta sadəcə süzdüyü yağı vurur, şam quyularını təmizləyir və görülən işlər barədə hesabat verir.

Fırıldaqçılara rast gəldikdə nə etməli? Bir yolu var. Müstəqil bir araşdırma aparın və xidməti göstərənləri və ya dileri məhkəməyə verin.

 

Natiq Nazimoğlu

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh