Bu qərar yollardakı sıxlığı məhəllələrə daşıdı – EKSPERTDƏN TƏNQİD
Rəsmi ödənişli parklanmadan sonra müəyyən haqlı narazılıqlar yaranıb. Park yerlərinin ödənişli olması bir çox sürücünün avtomobilini məhəllələrarası yollarda, binaların həyətində saxlaması halları artıb. Bu da ara yolları, məhəllə və binaların həyətlərində sıxlığa, problemə səbəb olub.
Mövzu ilə bağlı tribunainfo.az-a açıqlama verən yol-nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı bildirib ki, bu kimi qərarlar verəndə hərtərəfli öyrənilməli və sonra qərar verilməlidir. Ekspertin fikrincə, səhv ondan ibarətdir ki, bu qadağaları tətbiq edərkən sürücülərin alternativ olaraq nə addım atacağını hesablamamışıq:
“Qərardan sonra məlum olur ki, indi sürücülər məhəllələrə, ara yollara üz tutublar. Bu da məhəllələrdə, bina həyətlərində haqlı narazılıq yaradır. Heç kəs həyətində, məhəlləsində sıxlıq arzulamır. Gəzinti, oyun üçün yer olmalıdır. Yollardakı problemi, sıxlığı daşımışıq məhəllələrə, həyətlərə.
Bu prblemlər o qədər bir-birinə bağlıdır ki, birini həll edəndə, digəri yaranır. Çünki köklü şəkildə həll yolu tapılmalıdır.
Sürücülərə şərait yaradılmalı idi, güzəştlər olmalı idi. Hər halda, məhəllələrdə avtomobil saxlayanlar yaxın yerdə işləyənlərdi ki, buna məcbur qalıblar. Həmin sürücü nə etsin bəs? Başqa yol qoymayıblar axı onlara. Dəfələrlə bildirdik ki, ərazidə işləyənləri nəzərə alın. 8-10 saat işləyən adam iş çıxışı parklanmaya görə niyə 10 manat ödəməlidir ki? Bu aya nə qədər edər?”.
E.Muradlı bildirib ki, uyğun variant kimi ictimai nəqliyyatı təklif edirlər ki, hamı işə marşrutla getsin. Ancaq bərbad vəziyyətdə olan ictimai nəqliyyat sistemi çıxış yolu deyil:
“Avtobusların sayı azdır, metro stansiyalarının sayı kifayət etmir. İctimai nəqliyyat boğaza qədər problemin içində ola-ola işə avtomobili ilə gedən adamı necə məcbur etmək olar ki, işə avtobusla get.
İctimai nəqliyyatı inkişaf etdirib sonra bu qərarları verməli idilər. Hesab edirəm ki, rəsmi ödənişli parklanma məsələsinə bir daha baxılmalıdır. Güzəştlər olmalıdır”.