Gəzintiyə nəzarətdən necə istifadə etməli və qəzaya düşməməli? - QAYDALAR
Yazarlar 2 Fevral 2020 14:56 Oxunub 743
Gəzintiyə nəzarətdən necə istifadə etməli və qəzaya düşməməli? - QAYDALAR
Gəzintiyə nəzarət ilə təhlükəsiz idarəetmə qaydaları

Altmış ildən sonra Chrysler, avtomobilinə qaz pedalını basmadan hərəkət etməyi öyrətdi, gəzintiyə nəzarət(kruiz kontrol) - bu yeni avtomobil modellərinin böyük əksəriyyəti üçün standartdır. Bu sistemin işləmə mexanizmi 1958-ci ildə gəzintiyə nəzarət quraşdırılmış ilk avtomobil olan Chrysler Imperial modelindən dəyişməyib. Gəzintiyə nəzarətin necə işlədiyi və təhlükəsiz istifadə qaydaları.

Gəzintiyə nəzarət işi - sürəti dəstəkləmək

Gəzintiyə nəzarətin işi sürücünü ayağını qaz pedalında saxlamaq problemindən xilas edərək seçilmiş sürəti dəstəkləməkdən ibarətdir. "Gəzinti" nəqliyyat vasitəsinin sürətini idarə etmək və yolun yamacından asılı olaraq tənzimləmək üçün elektron idarəetmə moduluna - kompüterə güvənir.

Sistem ya sükan sütunundakı çubuqla, ya da sükan çarxındakı düymələr ilə idarə olunur:

- söndürmə düyməsi;

- sürət seçimi üçün düymə;

- quraşdırıldıqdan sonra sürəti artıran və ya azaldan "+" və "-" ilə işarələnən düymələr və ya keçiricilər, tez-tez addımla saatda 5 km artır.

Gəzinti idarəetmə sistemini söndürən, lakin tamamilə söndürməyən bir "ləğv etmə" düyməsi də var. Əgər, çubuq düz durursa, o sadəcə neytral vəziyyətə dəyişir. Funksiya və ya "davam et" düyməsi avtomobili əvvəlcədən təyin edilmiş sürətə qaytarır. İstənilən vaxt əyləci və ya muftanı basmaqla iş sistemi ləğv edəcəkdir.

Uyğunlaşmış gəzinti nəzarəti nə üçün faydalıdır

Bir neçə il əvvəl uyğunlaşdırılmış və ya aktiv gəzinti nəzarəti yarandı. Hərəkət zolağında avtomobilin qarşısında digər nəqliyyat vasitələrinin olmasını aşkar etmək üçün əlavə radar, kameralar və ya qurğulardan istifadə edərək adi gəzinti sistemləri kimi işləyir. Gəzintisi quraşdırılmış bir avtomobil, öndə hərəkət edən bir maşına "qapılır", təhlükəsiz məsafəni müşahidə edir və qabaqdakı avtomobil ilə eyni sürətlə hərəkət edir. Qarşıdakı avtomobilin sürətinin necə dəyişməsindən asılı olmayaraq, uyğunlaşmış gəzinti nəzarəti ilə işləyən bir avtomobil onu eyni şəkildə dəyişdirəcəkdir.

Uyğunlaşmış sistemlər, maşınlar arasında təhlükəsiz minimum məsafəni qorumaq üçün proqramlaşdırılmışdır. Bəzi uyğunlaşmış gəzinti nəzarəti avtomobili yavaşlada bilər, şəhər axınında tamamilə dayandıra bilər və ya avtomobilin modelindən asılı olmayaraq, sürücünün köməyi olmadan avtomatik hərəkətə başlaya bilər.

Yarımsərbəst gəzinti nəzarəti

Yarı sərbəst gəzinti nəzarəti sistemləri 2018-2019-cu illərin trendidir. Onlar uyğunlaşdırıcı gəzinti nəzarəti seçimini və hərəkət zolağı tutma dəstəkləyici köməkçisini (LDWS) birləşdirirlər. Belə sistemlərə Nissan ProPilot Assist, Subaru EyeSight və Audi Traffic Jam Assist daxildir. Avtomobil sürücünün yuxuya getməsi vəziyyətində əgər, avtomobil hərəkət zolağından çıxmağa başlasa həyəcan siqnalı verərəcək, avtomobillərin axın sürətini dəstəkləyəcək və sükanı idarə edəcək.

Həmçinin, bu sistemlərin əksəriyyəti ayrıca sürücünün köməyi olmadan şəhər xaricindəki magistral yollarda hamar döngələrə avtomatik olaraq daxil ola bilər. Tesla və Mercedes-Benz-də olduğu kimi bəzi yarı sərbəst sistemlər, avtomobili digər nəqliyyat vasitələrindən kifayət qədər məsafədə saxlayaraq, qonşu zolaqda yola düzələ bilər.

Avtomobilin hansı gəzinti nəzarəti növündən asılı olmayaraq, onun təhlükəsiz istifadəsi qaydaları eynidir

Ehtiyatlı olun və yola, hərəkətdə olan digər nəqliyyat vasitələrinə diqqət edin. Avtomobilinizi əyləc və ya bir maneə ilə qarşılaşmadan əməliyyat(manevr) etməklə idarə etməyə hazır olun. Sürücü diqqətsizliyi - qəzaların ilk səbəbidir.

Ən inkişaf etmiş uyğunlaşma və yarı sərbəst sistemlər barədə "axmaq" kimi düşünün. Onlar insanlar tərəfindən proqramlaşdırılmış və fövqəladə vəziyyətlərdə gözlənilməz reaksiya verə bilər. Yağış, qar və duman radiolokasiya siqnallarının keyfiyyətinə mənfi təsir göstərə bilər, kameraları və ya qurğuları çaşdıra bilər, bəzən tamamilə uyğunlaşmış gəzinti nəzarətini dayandırır. Adi bir gəzinti nəzarətində olduğu kimi, inkişaf etmiş bir sistemlə, hər an avtomobili idarə etməyə hazır olun.

Sistem magistral yolda və zəif hərəkət şəraitində yaxşı nəticələr göstərir, ancaq yolda fövqəladə hallar üçün nəzərdə tutulmayıb. Əgər avtomobil, normal(uyğunlaşmayan) bir gəzinti ilə təchiz olunarsa, qarşınızdakı avtomobil ilə öz avtomobiliniz arasında kifayət qədər məsafə saxlamağı unutmayın. Digər nəqliyyat vasitələrinə yaxınlaşdıqda və ya qəfil tıxaca düşərsizsə, tormozlama və ya "Ləğv et" düyməsini basaraq sistemi söndürməyə hazır olun.

Sürüşkən, qarlı, buzlu və yol örtüyünün yağışla örtülmüş hissəsində gəzinti nəzarətindən istifadə etməyin. Gəzinti sistemlərinin əksəriyyəti sürüşkən və qarlı səthlərdə sürəti qorumağa çalışacaq ki, bu da avtomobilin dartılmasını itirməsinə səbəb ola bilər. Avtomobilin sürüşməsi üçün bir an kifayətdir.

Gəzinti nəzarətinə gücünüzə qənaət edən bir rahatlıq kimi yanaşın, ancaq bu seçimi idarə etməlisiniz. Ayıq olun və səyahətinizin rahatlığından zövq alın.

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh