Hansı amartizatorları seçmək lazımdır: Yağlı və ya qazlı?
Əgər bitişik yollar "öldürülüb"sə, onda güzəşt olmadan yalnız "yağlı" amartizatorları seçmək və quraşdırmaq lazımdır. Onlar içərisində avtomobilin hər yellənməsi zamanı hidravlik maye dövr edən iki ayrı dəmir silindrlərdən ibarətdir. Bu yanaşma, yağın bir silindrdən digərinə yavaş axdıqda qeyri-adi hamarlığa nail olmağa imkan verir. Maye amartizator sıradan çıxarsa, onda təmir edilə bilər, yəni xidmət üçün verilir, bu zaman mütəxəssis yalnız hidravlik yağı deyil, həm də köhnəlmiş aralıq rezinləri (salnik) dəyişdirməlidir. Amartizatorların bərpa olunmasını tövsiyə etmirik, çünki heç bir xidmət onları ilkin fəaliyyətinə qaytarmayacaq.
Asqı istehsal edən zavodlar amartizatorların cüt olaraq dəyişdirilməli olduqlarını xəbərdar edirlər. Əgər birini dəyişsəz, çox tez sıradan çıxacaq, çünki yeni amortizator daha sərt və əsas yükü götürür.
Qaz amortizatorları
Yağla doldurulmuş amartizatorların çatışmazlığı ondan ibarətdir ki, idman avtomobilini sürmə zamanı həddindən artıq qızma nəticəsində sıradan çıxmasıdır. Və təhlükəli üslub idarəetmə tərzini seçsəniz, bu vəziyyətdə dərhal ən son qaz amortizatorlarını quraşdırmaq məqsədəuyğundur, içərisinə inert (xoşməramlı) qaz yüksək təzyiq altında vurulur. Qaz amortizatorları avtomobil sahibləri arasında yellənmə effektini minimuma endirdikləri üçün yüksək qiymətləndirilir və onların köməyi ilə avtomobil yüksək sürətlə döngələri keçməyi daha yaxşı bacarır.
Bundan əlavə, qaz amortizatorlarının mütəmadi işləməsi ilə sonuncuların həddindən artıq qızma və bu səbəbdən sıradan çıxır. Qaz amortizatorlarının istifadəsi də əyləc məsafəsini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır. Qaz amortizatorlarının hələ də iki çatışmazlığı var:
Onlar artan sərtlik ilə fərqlənirlər;
Və qeyri-qənaətbəxş yol səthi ilə çox qısa müddətdə xidmət edirlər.
Ancaq bitişik yollar mükəmməl vəziyyətdədirsə, sürücü isə sürət ilə gəzməyi sevirsə, sınaqdan keçmiş istehsalçıların müasir qaz amortizatorlarından istifadə etmək mümkündür və lazımdır.
Natiq Nazimoğlu