Reklam

Maşının qaralmış faralarını şüşəyə toxunmadan necə parlatmaq olar? - FOTO

Yazarlar 20 Mart 2020 16:00 Oxunub 2843
Maşının qaralmış faralarını şüşəyə toxunmadan necə parlatmaq olar? - FOTO
WhatsApp kanalımıza abunə ola bilərsiniz
Müxtəlif tərkiblərlə müntəzəm olaraq işləməklə prosesi bir qədər yavaşlatmaq olar

Vaxt keçdikcə istənilən bir avtomobildəki fənərlər yolu zəif işıqlandıraraq parlaq olmayan şəkildə işıqlandırmağa başlayır. Şüşəni nə qədər cilalasaz da əvvəlki işıqlandırma qayıtmır. Qeybət axtaranların öz aralarında dedikləri kimi, həqiqətənmi "istehsalçı tərəfindən yerləşdirilmiş qocalma"dır? Təəssüf ki, Avtosfer.az portalının aşkar etdiyi kimi, hər şey çox sadədir.

Ümumiyyətlə metalın və xüsusən də avtomobil gövdəsinin “yaşlanması”, təəssüf ki, qorunması mümkün olmayan sübut olunmuş bir hadisədir. Sadəcə "dəmir at"ı müxtəlif tərkiblərlə müntəzəm olaraq işləməklə prosesi bir qədər yavaşlatmaq olar. Şükürlər olsun ki, artıq bizə bu öyrədilib. Tellər və "klema"ların nəyi pisdir? Onlar niyə belə rəftara layiq deyillər?

Vaxt keçdikcə, kimyəvi reaktivlərin və çirkin tellərin birləşməsinə yerləşərək birləşmələrin oksidləşməsinə və məhv olmasına səbəb olur. Akkumlyatordakı "klemma"ları müntəzəm olaraq təmizləyirik. Ancaq fənərlərdəki "klemma" kütləsinə (massa) heç kimin əli çatmır. Görünən odur ki, bunlar xüsusən gözə çarpmırlar. "Kapot"un altında səssizcə çürüyürlər və yanıb-sönən fənərlər "sonuncu üzr istəyirəm" deyənə qədər diqqəti cəlb etmirlər.

Ancaq işığın parlaqlığı birbaşa birləşmənin keyfiyyətindən asılıdır. Az cərəyan - az işıq. Bu fərqliliyi həll etmək üçün kütləni və birləşdiricini ayırın və "klemma"ları yoxlamaq kifayətdir: əgər onlar yaşıl və qorxuncdursa, təmizləmək və dəyişdirmək lazımdır. Təmizləmə üsulunun ən asan və təsirli yolu xüsusi kimyadan istifadə etmək və ya ən çox sevdiyimiz qida soda qutusunu tapmaqdır.

Bəli, suyun altında. Bir stəkan qaynar suya bir qaşıq soda tökürük və əvvəlcədən avtomobildən söndürülmüş və ayrılmış əlaqələndirici telləri cəsarətlə atırıq. Xüsusilə diqqətli olmaq lazımdır, telləri korroziyaya həssas olan kütlədə "gəzmək" lazımdır. Mütəmadi olaraq fənərlərin pisləşməsinə səbəb olan "qara" telin "klemma"larında pas var. Bunu xüsusilə zəif rənglənmiş gövdəyə quraşdırılmış köhnə avtomobillərdə geniş yayılıb. İşi bitirdikdən və bütün telləri qurutduqdan sonra yan tərəfdən başlaya bilərsiniz. 15 dəqiqədən sonra dünya dönəcək, işıq fənərlərə qayıdacaq.

Yeri gəlmişkən, ən yaxşı təmir - profilaktikdir, buna görə də gələn baharın və hələ gəlməmiş mövsümün şərəfinə, qarajda xoş bir axşam keçirə və diqqətlə təmizləyə bilərsiniz və sonra bütün əlaqə tellərini qoruyucu vasitə ilə müalicə edə bilərsiniz. Bütün bu məqsədlər üçün mis yağ mükəmməldir, xüsusən də yüksək temperatur şəraitində işləmək üçün hazırlanmışdırsa. Onu alarkən, avadanlıqlara diqqət yetirin: istifadənin rahatlığı üçün hər zaman əfsanəvi WD-40 ilə birlikdə nazik bir boru lazımdır.

Avtomobilin uzun xidmət müddəti və etibarlılığı ən çox onun sahibindən asılıdır: xidmətin keyfiyyəti və mütləq müayinə ilə müntəzəm nəzarət həqiqətən avtomobil istehsalçısının vəd etdiyi nəinki kilometrləri, hətta eyni miqdarda iki dəfə "çıxmasını" təmin edir. Böhranların böyük əksəriyyəti sənətkarların səviyyəsinin aşağı olması və avtomobil sahibinin başa düşmək istəməməsi, həmçinin bu və ya digər kiçik problemə laqeyd yanaşması səbəbindən baş verir. Və əlbətdə ki, düzgün olmayan istismardan. Qanunu bilinməmək məsuliyyətdən azad etmir. "Təlimatı" oxuyun, avtomobil ilə səliqəli və diqqətli olun. Barmaqlıqdakı nişan nə olursa olsun, uzun illər sizə xidmət edəcək.

 

Natiq Nazimoğlu

ŞƏRH YAZ
Ad

E-mail

Şərh