Benzin pompaları haqqında düzgün olmayan üç mif
Yanacaq pompası barədə 3 mif mövcuddur. Avtosfer.az Rusiya mətbuatına istinadla xəbər verir ki, əslində bu barədə deyilənlərn yanlışdır.
1. Pompanın sıxlığının ən kiçik itkisi dərhal yanğına səbəb
Yanacaq pompası, tamamilə möhürlənmiş dizayn olmasa da, yanğın təhlükəsi yaratmır. Onun daxili elementləri, məsələn, lövbər və fırçalar benzinlə daim təmasdadır. Bu vəziyyətdə alovlanma qeyri-mümkündür, çünki yanacaq buxarlarının konsentrasiyası stokiometrik səviyyədən çox yüksəkdir, bu da onları alovlanma qabiliyyətinə malik deyildir.
2. Quru işləyən mühərrik dərhal sıradan çıxır.
Daxili yanma mühərriki (ICE) dayandıqda, elektrik yanacaq pompası enerji qəbulunu tez dayandırır. Bu o deməkdir ki, onun uzun müddət “quru” rejimdə işləmək qabiliyyəti yoxdur. Buna görə də belə bir nəticəyə gələ bilərik ki, elektrik yanacaq pompası benzin çatışmazlığı səbəbindən sıradan çıxmayacaq.
3. Yanacaq xəttində həddindən artıq təzyiq zərərlidir, buna görə də dəyişdirərkən daha güclü yanacaq pompası quraşdırmaq tamamilə mümkün deyil.
Yanacaq modulunda bypass valve (təzyiq tənzimləyicisi) var. O, benzin nasosunun yaratdığı təzyiq səviyyəsini izləyir və aşılırsa, artıq yanacağı yenidən qaz çəninə yönəldir. Buna görə daha səmərəli nasosun istifadəsi sistemə zərər verməyəcəkdir. Bununla belə, standartdan daha az gücə malik bir mühərrik quraşdırmısınızsa, maksimum rejimlərdə işləyərkən yanacaq çatışmazlığı riski var. Mühərrikin yanacağı bitə bilər və "susmağa" başlaya bilər.
Fərid